Avaya, one-X-Quick Edition ile Akıllı İletişim

Tarihler: 26 Ekim 2006 Perşembe ~ 27 Ekim 2006 Cuma

Firma: Avaya

Paylaş:

Yorumlar:

istanbul.net.tr Eki 26, 2006 ~ Eki 27, 2006
AVAYA, one-X QUICK EDITION İLE AKILLI İLETİŞİM SAĞLIYOR

Avaya’nın ödüllü küçük ofis IP telefon çözümü kesintisiz iletişim, üretkenlik artışı ve iş devamlılığı sağlarken, toplam maliyeti azaltarak ofisleri birbirine bağlıyor. Avaya one-X™ Quick Edition kullanan küçük ofisler ve mobil çalışanlar Avaya SES (SIP enablement services) çözümü ile merkeze ve büyük ofislere de bağlanıyor, standart SIP bağlantıları ile büyük kurumların iletişim özelliklerine sahip oluyorlar.

Avaya, one-X™ Quick Edition’ın çözümüne eklenen son yeniliklerle daha fazla sayıda küçük ofis, akıllı IP iletişim çözümlerinden faydalanabilecek.

Avaya one-X Quick Edition, merkezi sunucu ihtiyacını ortadan kaldırıp, SIP tabanlı uç birimden uç birime iletişim teknolojisini kullanarak IP-PBX işlevselliğini telefonlara getiriyor. Yeniliklerin arasında yeralan SIP trunking özelliğiyle küçük ofisler Internet bağlantısı üzerinden ses trafiğini güvenli bir şekilde yönlendirerek maliyetleri düşürüyorlar. İş devamlılığını sağlamak için, hızlı bir şekilde, geçici veya kalıcı yeni ofisler kurması gereken kurumlar Avaya one-X Quick Edition’dan yararlanabilirler.

Waste Management Inc. Avaya one-X Quick Edition’ı seçti
Amerika’nın en büyük atık yönetimi ve çevresel hizmet şirketi olan Waste Management Inc., özellikle en küçük ofislerindeki dağınık iş gücü arasında etkili bir iletişim sağlamak için Avaya one-X Quick Edition’ı seçti.

Waste Management Ses İletişim Müdürü Allen Buford “Aradığımız çözümü Avaya one-X Quick Edition’da bulduk. Kesintisiz iletişim bizim için bir zorunluluktu. Şu anda A.B.D.’deki ofislerimizde Avaya çözümünü kuruyoruz. Şubelerdeki çalışanlarımız sesli mesaj, konferans ve robot operatör gibi özellikleri kolayca kurup kullanabilmektedir. Yeni çözüm ile maliyetlerimiz de düştü. Büyümemiz gerekirse, telefon setleri ekleyerek bunu gerçekleştirebiliyoruz, bu kadar basit.” dedi.

SIP trunking dışında, Çok Şubeli Konfigürasyon Aracı, merkezden yazılım ve konfigürasyon güncellemelerine olanak sağlarken, mobilite özelliği uzaktan çalışan kişinin ofiste çalışanlarla aynı ses yeteneklerini kullanmasını mümkün kılıyor. Bu özelliklerle beraber, konferans, robot operatör, sesli mesaj ve çağrı yönlendirme, herhangi bir merkezi sunucuya gerek duyulmadan kullanılabilmektedir.

Avaya İletişim Çevre Birimler Bölüm Başkan Yardımcısı ve Genel Müdürü Geoffrey Baird “ Avaya one-X Quick Edition, 20’den az kullanıcılı lokasyonlar için basit ve düşük maliyetli bir çözümdür. Şimdi SIP trunking ile şubeler kurumsal iletişimden daha fazla yararlanırken aylık görüşme maliyetleri de azalacaktır. Küçük ofisler ayrıca “büyük şirketlerin” sesli mesaj ve konferans gibi özelliklerine de herhangi bir özel sunucuya ihtiyaç olmadan sahip olacaktır” dedi.

SIP trunking, küçük ofislerin ses trafiğini internet veya WAN bağlantısı üzerinden güvenle taşıyarak maliyetleri azaltmaktadır. Büyük organizasyonlar için Avaya SES (SIP enablement services) sunucusunun merkeze kurulması ile tüm kurumsal iletişim ağı üzerinde SIP protokolü ile iletişim sağlanabilmektedir. Bu konfigürasyon Avaya Communication Manager çözümü ile birleştirildiğinde, merkezi trunking ve merkezi numaralandırma planı ile maliyet daha da düşerken verimlilik artmaktadır. Küçük işletmeler, sayıları giderek artan SIP servis sağlayıcılardan yararlanarak çağrılarını Internet’e de yönlendirebilmektedir.

Avaya, one-X-Quick Edition ile Akıllı İletişim

istanbul.net.tr

Kare Kod (QR) Uygulaması

Sitemizde yer alan Mekan sahipleri ,etkinlik düzenleyenler, Kare (QR) kodunuzu oluşturun, bilgilerinizi mobil kullanıcılarla kolayca paylaşın. Oluşturduğunuz kare (QR) kodu yazıcınızdan basarak hemen kullanabilirsiniz.

Herhangi bir yorum yapılmadı ilk yorumlayan siz olun...
Yorumlar yaparak sesini duyur..!
Unhandled Exception.
SQLSTATE[42000]: Syntax error or access violation: 1064 syntax error, unexpected $end, expecting FTS_TERM or FTS_NUMB or '*'
You can find the error back in the log.