Contactplus+, Jean Dünyasının Öncüsü Levi’s® ile Tekstil Sektörüne Adımını Attı
Moda tutkunlarının vazgeçilmez markalarından, jean’in yaratıcısı Levi’s®, yeni PR ajansı Contactplus+ ile ilkbahar-yaz sezonuna hızlı girdi. 1 Nisan 2010 itibariyle halkla ilişkiler hizmetini Contactplus+’tan almaya başlayan Levi’s®, böylece yeni sezona yeni ajansıyla giriyor olacak. Müşteri portföyünü Levi’s® ile büyüten Contactplus+ ise, FMCG ve bilişim alanında başarıyla verdiği hizmet alanını genişletmiş oldu. Giyim sektörüne yönelik hizmet verecek olmanın heyecanını yaşayan Contactplus+, genç ve yaratıcı ekibiyle kısa sürede moda dünyasının da kalbini fethetmeyi hedefliyor.
Contactplus+ İletişim Hizmetleri Hakkında:
Kendi alanının en hızlı büyüyen firmaları arasında yer alan Contactplus+, halkla ilişkiler sektörünün deneyimli isimlerinden oluşan kadrosuyla 2004 yılından bu yana faaliyet gösteriyor. Bilişimden gıdaya, gayrimenkulden telekoma kadar farklı sektörlerden geniş bir müşteri portföyüne sahip bulunan Contactplus+, ‘in-house` bir yaklaşımla hizmet veriyor. Müşterilerinin ihtiyaç ve beklentilerinin yanı sıra kamuoyundaki yönelimlere de proaktif bir anlayışla yaklaşan Contactplus+, böylece hem sunduğu hizmetlerin içeriklerini, hem de müşterilerinin aksiyonlarını en ayrıntılı şekilde belirleme olanağına sahip oluyor. Medya iletişiminden marka yönetimine, stratejik planlamadan kriz yönetimine kadar son derece geniş bir yelpazede çözümler sunan Contactplus+, müşterileri için bir “iletişim üssü” olma hedefiyle hareket ediyor.
Contactplus’ın her biri kendi sektörünün önde gelen isimlerinden oluşan 25’i aşkın müşterisi arasında The Ritz-Carlton İstanbul, Bilyoner.com, Domino’s Pizza, Ericsson, Limango, MagiClick, Millenicom, Oracle, Özsüt, Pronet, Süzer Grubu, Yemeksepeti.com ve ZyXEL gibi firmalar yer alıyor.