Dassault Systèmes’in 3DVIA Yazılımı İle Online Alışverişlerde Dokunma Devri Başlıyor

Alışveriş Alışveriş Dassault Systèmes’in 3DVIA Yazılımı İle Online Alışverişlerde Dokunma Devri Başlıyor

Tarihler: 28 Ocak 2011 Cuma ~ 28 Şubat 2011 Pazartesi

Firma: Dassault Systèmes

Paylaş:

Yorumlar:

istanbul.net.tr Oca 28, 2011 ~ Şub 28, 2011

3DVIA Virtools ile online alışveriş çılgınlığı artık gerçek hayata taşınıyor. Kadife ve deri gibi materyallerin hissedilmesini sağlayan 3DVIA ile sanal ortamda alacağınız çantaya sanal objeler yerleştirererek nasıl göründüğüne bakabiliyor, satın alıp almamaya kolayca karar verebiliyorsunuz.

Dassault Systèmes 3DVIA Virtools aracılığıyla 3D interaktif alışveriş deneyimini “lüks butik” adı altında geliştirmek için EspaceMax ile işbirliği yapmaya başladı. Uygulama markanın web sitesinde başladığı ilk hafta ziyaretçi sayısı 100 bine ulaştı. Ürünlerin 3D olarak gösterildiği siteden 2 binin üstünde sipariş alan EspaceMax, toplam 300 bin Avro’luk satış yaptı.

Uygulama ile modanın lüks markaları online satışta karşılaştıkları kumaşın dokusunun algılanmaması ve ürün kalitesinin görünmemesi gibi sorunları kolaylıkla aşıyor. Dassault önümüzdeki dönemde ise bu yenilikçi online ve gerçekçi 3D deneyimin bir parçası olması için Givenchy ile birlikte çalışmaya başlayacak.

3DVIA, Online Alışverişlerde Karar Verme Sürecini Kolaylaştırıyor

Kadife ve deri gibi dokusu zor anlaşılan materyallerin online alışveriş yapılırken hissedilmesini sağlayan 3DVIA, özellikle kadınların gerçek hayatta alışveriş yaparken karar verme aşamalarını online alanda da yönetebiliyor. Geliştirdiği animasyonlar ile sanal ortamda beğendiğiniz çantanın fermuarını açarak içine sanal objeler yerleştirmenizi, sanal mankenin üzerinde denemenizi ve ürünü her açıdan görebilmenizi sağlayan 3DVIA, ürünü inceleyip nasıl göründüğünü anlamanızı sağlıyor. Bu da online alışveriş tutkunlarının beğendikleri ürünü sadece gözlerinde canlandırmasını değil aynı zamanda ürünü hissetmesine de imkan veriyor.

Dassault Systèmes 3DVIA işletim sistemi online, 3D TV, sanal gerçeklik gibi alet ve kanalları kullanarak yeni duyusal 3D deneyimlerle 3D teknolojisini markalar, ürünler ve tüketici ilişkileri için vazgeçilmez kılıyor.

Dassault Systèmes ve EspaceMax işbirliği 3D’nin online alışveriş sürecine etkisini ölçmeyi ve geliştirmeyi amaçlıyor. Dassault Systèmes’in bu konudaki hedefi lüks ürün satın alma alışkanlığı olan kadınlar üzerinde araştırma yaparak, interaktif olarak 3D’nin satış hacmine etkisini ölçümlemek.

istanbul.net.tr

Kare Kod (QR) Uygulaması

Sitemizde yer alan Mekan sahipleri ,etkinlik düzenleyenler, Kare (QR) kodunuzu oluşturun, bilgilerinizi mobil kullanıcılarla kolayca paylaşın. Oluşturduğunuz kare (QR) kodu yazıcınızdan basarak hemen kullanabilirsiniz.

Herhangi bir yorum yapılmadı ilk yorumlayan siz olun...
Yorumlar yaparak sesini duyur..!

İlginizi Çekebilir

SAYFAYI PAYLAŞIN

Facebook Twitter İnstagram Pinterest Mesaj Email
KAPAT

HAKKIMIZDA

Hakkımızda iletisim Yasal Uyarı Reklam Android Apple
KAPAT