Gratis’e 15 Günde 30.000 Ziyaretçi GeldiMetrocity Alışveriş Merkezi’nden sonra ikinci mağazasını 03 Ağustos 2009 tarihinde Bağdat Caddesi / Caddebostan’da açan Kişisel Bakım ve Günlük İhtiyaçlar Mağazalar Zinciri Gratis’i 15 günde 30.000 kişi ziyaret etti. Gratis’in sadece kendi mağazalarında bulunan özel ithal ürünleri de tüketicilerin ilgi odağı oldu.
Sedes Holding bünyesinde sektöre giriş yapan Gratis Kişisel Bakım ve Günlük İhtiyaçlar Mağazaları, Metrocity Alışveriş Merkezi’nden sonra ikinci mağazasını 03 Ağustos 2009 tarihinde Bağdat Caddesi / Caddebostan’da açtı. “Şımart Kendini’ sloganıyla hizmete giren mağazayı 15 günde 30.000 kişi ziyaret etti.
Gratis’e Özel Ürünler İlgi Odağı Oldu
İlk 15 günde 30.000 kişinin ziyaret ettiği Gratis mağazalarından alışveriş yapan tüketicilerin
% 20’sini erkekler, % 80’ini ise kadınlar oluştururken, Gratis`e özel olarak başka hiçbir yerde bulunmayan ithal ürünler de ilgi odağı oldu. Alışveriş yapanlar ortalama 4 ürünle mağazadan ayrıldı.
Gratis Kişisel Bakım ve Günlük İhtiyaçlar Mağazaları tüketicilere bakım, kozmetik, ıtriyat ve atıştırmalık ana gruplarında 4 bini aşkın ürün seçeneği sunuyor. Gratis Kişisel Bakım ve Günlük İhtiyaçlar Mağazaları’nın ürün gamının önemli bir bölümünü kadın ürünlerinin yanı sıra erkek bakım ürünleri de oluşturuyor. Tüketicilerin farklı mağaza tasarımı ile kendini rahat hissedeceği Gratis Kişisel Bakım ve Günlük İhtiyaçlar Mağazaları’nda ürünler uygun fiyat ve doğru danışmanlık hizmetiyle sunuluyor.
Gratis’te ayrıca renkli kozmetik malzemelerinden saç bakım ürünlerine, iç çamaşırlardan temizlik ve hijyen malzemelerine, bebek bakımı ürünlerinden muhtelif atıştırmalık gıda ürününe kadar bir çok çeşit bulunuyor.