Laboratoire Physcience`dan Öneriler: Tatile Giderken

Tarihler: 17 Temmuz 2006 Pazartesi ~ 31 Temmuz 2006 Pazartesi

Firma: Laboratoire Physcience

Paylaş:

Yorumlar:

istanbul.net.tr Tem 17, 2006 ~ Tem 31, 2006
LABORATOIRE PHYSCIENCE’DAN ÖNERİLER: TATİLE GİDERKEN
HAZIRLAYAN: DİYETİSYEN GÜLDEN AKIŞIK

Kış ayları boyunca kıyafetlerin arkasına saklanan fazla kiloların ardından, uzun uğraşlar sonunda nihayet istediğiniz kiloya indiniz. Ama önünüzdeki harika tatil programında tadacağınız birbirinden lezzetli yemeklerle tüm emekleriniz bir anda yok olabilir ve verdiğiniz kilolar fazlasıyla geri gelebilir. Ancak yapacağınız doğru seçimlerle tatil dönüşünün bir kabusa dönüşmesini engellemek de sizin elinizde....
Peki o zaman tatilde nelere dikkat edelim...
Özellikle bu dönemde aç kalmamaya özen gösterin. Aç kalmak size kilo kaybettiğiniz hissini verebilir, ama aslında zayıflamaya neden olmaz. Aç kaldığınızda tartıda kilo vermiş görünebilirsiniz, ancak bu şekilde vücuttan sadece kas ve su kaybı olur ve yağlar erimediği için gerçek anlamda zayıflayamazsınız. Ancak iştahınız çok fazlaysa, bunu azaltmak ve öğünlerde daha az yemenizi sağlamak için “Success 10/10”i rahatlıkla kullanabilirsiniz. İçeriğindeki hurma yağı ve yulaf özü toklu hissi vererek, kalori alımınızı neredeyse yarı yarıya azaltır.
Bu nedenle güne mutlaka hafif bir kahvaltı ile başlayın. Kahvaltı öncesinde metabolizmanızın daha hızlı çalışması için bir bardak su için, bu ayrıca sizde tokluk hissi yaratıp daha az yemenizi sağlayacaktır. Kahvaltıda poğaça, hazır meyve suyu gibi yiyecekler yerine az yağlı peynirler, domates, salatalık, biber gibi yiyecekleri tercih edin. Ayrıca ekmeğinizin de tam buğday olmasına özen gösterin.
Öğle saatlerinde vücudun kalori yakma hızı oldukça yüksektir. Bu nedenle öğle saatlerinde, porsiyonlara dikkat etmek şartıyla, etli yemekleri tercih edin. Bu besinlerin kalori değerleri yüksek olduğundan, metabolizmanın hızlı bir şekilde çalıştığı öğle saatlerinde sindirimleri daha kolay olacaktır. Ancak öğle saatlerinde sıcaklık çok yoğun olduğu için, midenizi rahatsız edebilecek, bol yağlı, kızartma türü yiyecekler yerine ızgara yemekler ile salatayı tercih edin. Yine yemeklerle birlikte yoğurt veya sıvı ihtiyacınızı da karşıladığı için cacık iyi birer seçimdir.
Akşam yemeklerinde de açık büfenin alternatiflerine kapılmadan, çorba, salata, ızgara ve zeytinyağlı yemekleri seçmeniz kilonuzu korumak için yararlı olacaktır. Yine bu saatlerde canınız tatlı bir şeyler isterse, tatlı olarak da meyve ve ya iki-üç top dondurmayı tercih edebilirsiniz.
Akşamları aşırıya kaçmanız gerekirse, yemeklerle aldığınız yağların stoklanmasını engelleyen ve formda kalmanıza yardımcı olan “Excess Pill Calblocker”ı yemekten 15 dakika önce kullanabilirsiniz.

Gün içinde ana öğünlere ek olarak, ara öğün yemeğe çalışın ve ara öğünleri alışkanlık haline getirin. Bu ufak öğünler sizin tok kalmanıza ve daha az yemenize yardımcı olur.
Aralarda vücudun kaybettiği suyu yerine koyabilmek için bol bol sıvı tüketin. Sizi daha çok susatabilecek bol şekerli ve asitli içecekler yerine su, taze sıkılmış meyve suları ve maden suyunu tercih edin.
Yine aralarda atıştırmak için kalorisi yüksek olan cips, kuruyemiş vb. yiyecekler yerine, meyve, yoğurt ve lifli gıdalar ara öğünler için idealdir. 1 karede 5 tane elma lifi içeren “Pectiligne” de hem kan şekeri dengenizi sağlamada ve hem de sizi tok tutmada yardımcı olur.
Sıcaklardan dolayı vücudunuzda meydana gelebilecek ödemi ve şişkinlik hissinin çözmeye yardımcı olan “Water Pill” de en büyük yardımcınız olacaktır. Sabah kahvaltı sırasında 1 tableti içerek, bu sorununuzu rahatlıkla çözebilirsiniz.
Yediklerinize bu şekilde dikkat edip, biraz da hareketli olmaya çalışırsanız, emekleriniz boşa gitmeden güzel bir tatil geçirebilirsiniz.


Laboratoire Physcience`dan Öneriler: Tatile Giderken

istanbul.net.tr

Kare Kod (QR) Uygulaması

Sitemizde yer alan Mekan sahipleri ,etkinlik düzenleyenler, Kare (QR) kodunuzu oluşturun, bilgilerinizi mobil kullanıcılarla kolayca paylaşın. Oluşturduğunuz kare (QR) kodu yazıcınızdan basarak hemen kullanabilirsiniz.

Herhangi bir yorum yapılmadı ilk yorumlayan siz olun...
Yorumlar yaparak sesini duyur..!

SAYFAYI PAYLAŞIN

Facebook Twitter Google Pinterest Mesaj Email
KAPAT

HAKKIMIZDA

Hakkımızda iletisim Yasal Uyarı Reklam Android Apple
KAPAT