Linens’ten `Zorlu` modeli büyüme

Tarihler: 10 Haziran 2005 Cuma ~ 19 Haziran 2005 Pazar

Firma: Linens Mağazaları

Paylaş:

Yorumlar:

istanbul.net.tr Haz 10, 2005 ~ Haz 19, 2005
LINENS’ten “Zorlu” modeli büyüme

Ev tekstili perakendeciliğine modern mağazacılık anlayışını getiren “Ev Güzellik Merkezi” LINENS, beşinci yılında 9 ülkede toplam 113 mağazaya ulaştı. Cazip franchise şartları sunan LINENS, nüfusu 100 bini aşan her yerleşim merkezinde olmayı hedefliyor.

Türkiye’nin ilk ve tek uzmanlaşmış uluslararası ev tekstili mağazalar zinciri LINENS, rekor bir hızla büyüyerek 5 yılda Türkiye dahil 9 ülkede 113 mağazayla hizmet verir hale geldi.

Ev tekstili perakendeciliğindeki geleneksel kalıpları kırarak, modern mağazacılık anlayışını getiren LINENS, beşinci yılında yeni mağazalarıyla büyümeyi hedefliyor.
LINENS Genel Müdürü Şule Zorlu ve Genel Müdür Yardımcıları Nurhayat Kılıç, Bertan Battal, Bige Erdoğru ve Serdar Ertem LINENS’in beşinci yılında LINENS’i anlattılar.

LINENS Pazarlama AŞ Genel Müdürü Şule Zorlu, LINENS’in kısa sürede ulaştığı başarının sırrının ekip çalışması olduğunu vurgulayarak, “Biz Zorlu modeli ile büyüdük. Fırsatları iyi değerlendirdik, hızlı karar verdik, doğru zamanda doğru yerde bulunduk” dedi. Şu an yurtiçinde 43 il ve yurtdışında da KKTC, Kazakistan, Bulgaristan, Ukrayna, Romanya, Azerbaycan, Makedonya ve Arnavutluk olmak üzere toplam 8 ülkede mağazaları bulunduğunu hatırlatan Zorlu, 2005 yılı sonuna kadar mağaza sayılarını 135’e çıkarmayı planladıklarını söyledi. Zorlu, halen inşaat halinde olan 7, görüşmeleri devam eden 16 mağazaları bulunduğunu da sözlerine ekledi.
“Yeni franchiseler vereceğiz” LINENS olarak franchise modeli ile büyüdüklerini ve yatırımcılara cazip olanaklar sunduklarını belirten Zorlu, Türkiye ve çevre ülkelerde nüfusu 100 bini aşan her yerleşim merkezinde var olmayı istediklerini söyledi. Zorlu, şu bilgileri verdi:
“Biz yatırımcılarımızdan franchise giriş bedeli ve reklam katılım payı istemiyoruz. Sürekli franchise ödemesi talep etmiyoruz. Bizim yatırımcılardan beklentimiz perakende tecrübesine sahip olmaları, açmak istedikleri LINENS mağazasının kentlerin alışveriş merkezlerinde ve cadde üzerinde bulunması, mağaza büyüklüklerinin minumum 200 metrekare olmasıdır. Gerekli olan ortalama işletme sermayesi ise 70-75 bin dolardır.”

LINENS olarak bayilerine mağazanın yer seçiminden, mimari proje çizimine ve uygulamasına, bölge korumasından mağazaların dekorasyonuna, personel seçimi ve eğitiminden ilk ürün alımına, iade hakkından talep eden mağazalara montaj ve dikiş atölyesine kadar pek çok destek sağladıklarının altını çizen Zorlu; bayilik müracaatının kabul edilmesinin ardından 2 ay gibi kısa bir sürede mağaza açılışının yapılabildiğini sözlerine ekledi.
“Yerel rakiplerimizle gücümüzü birleştiriyoruz” Hedef pazarlarda özellikle yerel rakiplerden kendilerine işbirlikleri teklifleri geldiğini ve bu tekliflerin çoğunlukla olumlu sonuçlandığını belirten Zorlu, şu bilgileri verdi: “Hedef pazarlarımızda yerel rakiplerimiz bize işbirliği teklifi ile geliyorlar. Biz de onlarla işbirliği yapmayı tercih ediyoruz. Görüşmeler karşılıklı olarak olumlu sonuçlanırsa LINENS ailesinin üyesi oluyorlar. Onların bölgelerinde sahip oldukları tecrübe bizim know-how’ımızla birleştiğinde o bölgede çok daha hızlı ve etkili büyüyebiliyoruz.”

Linens’ten `Zorlu` modeli büyüme

istanbul.net.tr

Kare Kod (QR) Uygulaması

Sitemizde yer alan Mekan sahipleri ,etkinlik düzenleyenler, Kare (QR) kodunuzu oluşturun, bilgilerinizi mobil kullanıcılarla kolayca paylaşın. Oluşturduğunuz kare (QR) kodu yazıcınızdan basarak hemen kullanabilirsiniz.

Herhangi bir yorum yapılmadı ilk yorumlayan siz olun...
Yorumlar yaparak sesini duyur..!
Alışveriş Rehberi Teknoloji Giyim Tekstil Beyaz Eşya Ev Dekorasyonu Foto Galeri Video Galeri Daha Fazlasını Göster

SAYFAYI PAYLAŞIN

Facebook Twitter Google Pinterest Mesaj Email
KAPAT

HAKKIMIZDA

Hakkımızda iletisim Yasal Uyarı Reklam Android Apple
KAPAT