Keyfin Tanelerini Nesilden Nesile Sunan Peyman, Yepyeni Bir Kuruyemiş Markası Yarattı: DORLEO50 yıllık birikimin güvencesi ve kalitesi ile Türk kuruyemiş sektörünün liderlerinden Peyman, global marka olma amacıyla yürüttüğü yenilenme çalışmaları çerçevesinde yeni bir marka yarattı: Dorleo... Peyman, yeni markası Dorleo ile, gerek yurtiçinde gerekse yurtdışındaki hedef kitlesini geliştirmeyi ve yeni pazarlara açılmayı amaçlıyor.
% 100 Türk yatırımı ile %100 Türk kuruyemiş markası olan Dorleo, adını Peyman’ın kurulduğu topraklardan alıyor. Anadolu topraklarında, Eskişehir’de kurulmuş olan antik kent Dorlion’dan esinlenerek ortaya çıkan Dorleo, geleneksel Peyman lezzetini yepyeni ambalajında sunuyor.
Nisan ayında Esas Holding ile %30 ortaklık anlaşması imzalayarak büyümesine hız kazandıran Peyman, kurumsal güvencesi ve garantisiyle, Dorleo markasını 13 farklı kuruyemiş çeşidiyle tüketicisine sunuyor. Hammaddenin en iyi ve en kaliteli olanını seçmeye önem veren, sağlıklı ortamlarda ve hiçbir katkı maddesi kullanmadan, dünya standartlarında üretimi benimseyen Peyman, Dorleo ile kuruyemişte tazeliği ve geleneksel Türk damak tadını, altın standarda dönüştürüyor. Her tanesinde “Peyman Altın Standardı”nın korunduğu Dorleo, yeni ambalajı ile gerçek kuruyemiş keyfini kaliteden ödün vermeden sunuyor. Dorleo, her tanesiyle, lezzet severleri gerçek keyfin krallığına davet ediyor.
www.peyman.com.tr