Toys R Us‘lar Toyiki oldu!

Alışveriş Alışveriş Toys R Us‘lar Toyiki oldu!

Tarihler: 24 Nisan 2008 Perşembe ~ 27 Nisan 2008 Pazar

Firma: Toyiki

Paylaş:

Yorumlar:

istanbul.net.tr Nis 24, 2008 ~ Nis 27, 2008
Uluslararası Çocuk Çarşıları A.Ş. kendi markasını yarattı
Toys R Us ‘lar Toyiki oldu!
12 yıldır Toys R Us’ın Türkiye temsilciliğini yürüten Uluslararası Çocuk Çarşıları A.Ş, Toys R Us markasını bırakarak kendi markası Toyiki ile yoluna devam ediyor. Çocuk süpermarketi konseptinde kaliteli geniş ürün çeşidiyle “hep ucuz en ucuz” satış politikasını sürdürecek.

Beyazıt Şirketler Grubu’na bağlı Uluslararası Çocuk Çarşıları A.Ş (U.Ç.Ç.), 1996 yılından beri Türkiye’de işletim hakkını elinde bulundurduğu Toys R Us markasını bırakarak sektörde yeni bir perakende markası yarattı. Toyiki adıyla hizmete devam edecek mağazalarda, dünyaca ünlü oyuncaklar, Toyiki markalı ürünler ve diğer markalı ürünlerin satışı, “hep ucuz en ucuz” fiyat politikasıyla aynen devam edecek. Sadece marka adının değiştiği bu süreçte ürün çeşidi, insan kaynağı, yönetim, hizmet ve fiyat gibi unsurlarda değişiklik olmayacak, ancak eskisinden daha dinamik, daha heyecanlı ve daha müşteri odaklı olmak amaçlanıyor.

Türkiye çapında 15 ilde, toplam 35 bin m2 satış alanında, 17 tanesi İstanbul’da olmak üzere 35 mağazası ve 600 çalışanı bulunan U.Ç.Ç, 100’ün üstünde ürün kategorisi, ortalama 9 bin markalı ürünü, 40 kategoride özel ürünüyle her aileye uygun, kaliteli ve hesaplı ürün politikasını Toyiki markası ile devam ettirecek.

Düzenlenen basın toplantısında, yeni marka adına geçiş kararını açıklayan Uluslararası Çocuk Çarşıları A.Ş Başkanı Murat Beyazıt; “Mağazalarımızı daha fazla müşteri odaklı hale getirerek liderliğimizi sürdüreceğiz ve büyüyeceğiz. Bu büyüme yeni mağazalar demek. Böylece Türkiye’nin her yerindeki çocuğa ulaşacağız. Çocuklarımızın yarınlarına yatırım yapacağız. Bu nedenle yeni sloganımızı ‘Herşey çocuklar için, çocuklar için herşey’ olarak belirledik” şeklinde konuştu. Beyazıt ayrıca; “Toyiki döneminde müşterilerimizin ve çocuklarının önerileriyle mağazalarımızı ve ürünlerimizi daha da geliştirmeyi hedefliyoruz. Her şeyimiz olan çocuklarımız için Toyiki mağazalarında onlara her şeyi sunmayı istedik ve mağazalarımızda süpermarket konsepti oluşturduk” dedi.

Çocuk süpermarketi Toyiki’nin ürün gamı, oyuncak dışında kitaptan kırtasiyeye, bisikletten bilgisayara, aile oyunlarından spor malzemelerine, çocuk mobilyalarından giyime, hediyelik eşyadan yiyeceğe, bebek ve anne eşyalarından takılara varana kadar çocuk ve bebeklere yönelik ortalama 9 bin çeşit ürünle geniş bir yelpazeye sahip.

Toyiki’nin reklam jingle’ı Nil Karaibrahimgil’in, Nisan ayında başlayacak reklam kampanyası ise Alametifarika’nın imzasını taşıyor.

istanbul.net.tr

Kare Kod (QR) Uygulaması

Sitemizde yer alan Mekan sahipleri ,etkinlik düzenleyenler, Kare (QR) kodunuzu oluşturun, bilgilerinizi mobil kullanıcılarla kolayca paylaşın. Oluşturduğunuz kare (QR) kodu yazıcınızdan basarak hemen kullanabilirsiniz.

Herhangi bir yorum yapılmadı ilk yorumlayan siz olun...
Yorumlar yaparak sesini duyur..!

İlginizi Çekebilir

SAYFAYI PAYLAŞIN

Facebook Twitter İnstagram Pinterest Mesaj Email
KAPAT

HAKKIMIZDA

Hakkımızda iletisim Yasal Uyarı Reklam Android Apple
KAPAT