3 BOYUTLU MODELLEME (3D TEKNİK VE DESIGN)
Süre: 8 Hafta / 48 Saat
Çarşamba 19:00 - 22:00 ve Cumartesi 11:00 - 13:00
Tanıtım Atölyeleri: 13 Ekim 2004, Saat 19:00 - 20:00, 9 Nisan 2005, Saat 11:00 - 12:00
Başlangıç Tarihleri: 20 Ekim 2004 / 13 Nisan 2005
Yer: İstanbul Bilgi Üniversitesi (Dolapdere)
Eğitmen: ŞİVAN OKÇUOĞLU
Toplam Ücret: 650.000.000 TL
Atölye, 3D Modelleme konusunda bilgi ve deneyim edinmek isteyen her seviyedeki katılımcıya, mimar ve animatörlere yöneliktir.
2 ay süren yoğun bir çalışma sonucunda katılımcılar; bilgisayar oyunu, reklam, sinema ve mimari çalışmalar için yapılabilecek 3D karakter ve mekân modellemeleri için gerekli teknik altyapıya ve deneyime sahip olacaklardır.
PROGRAM:
3D Modelleme nedir? Kullanım yerleri ve amaçları, Türkiye`de ve Dünya`da 3D Modellemenin yeri, sektörün durumu, Yerli yabancı 3D Artistlerin çalışmalarından örnekler, basit bir model çalışması ve Polygon`ların prensipleri, Alias Maya`nın Polygon Modelleme araçlarına adaptasyonu
Polygon esaslı araçlar ile basit egzersizler, kaplama çeşitleri, Modellemeye giriş- mekân modelleme çalışması, basit inorganik formlar, LowPoly Game Modelling, UVW Map nedir, nasıl kullanılır?, Photoshop+Maya kombinasyonu ile kaplama hazırlama ve objeleri kaplama konuları, Shader nedir? Nasıl hazırlanır? Farklı Shader türleri ve etkileri, Organik Formlara giriş, NURBS ve SubDiv objeleri kullanmak, Organik Formların modellenmesi ve UVW/Kaplama çalışması, Karmaşık organik formlar, Polygonlardan insan modellemek ve kaplama çalışması.