25. Uluslararası Promosyon Ürünleri Fuarı PROMOTÜRK, bu yıl 22-25 Eylül tarihlerinde CNR Expo’da gerçekleştirilecek. E Uluslararası Fuarcılık tarafından organize edilen fuar, Promotürk Derneği işbirliğiyle ve KOSGEB desteğiyle çeyrek yüzyılı geride bırakmanın onurunu taşıyor.
Promosyon tanımının giderek değiştiği günümüzde klasik ürünlerin yerini yeni nesil ürünler alıyor. Kişi yada kurumlara özel tasarlanan binlerce ürün de promosyonel tanıtımları diğer rakiplerine göre bir adım öne çıkarıyor. Uluslararası ticaretin gelişmesi ve rekabetin artması ürün ve hizmetlerin pazarlanmasında üreticileri yeni arayışlara sürüklüyor. Türk Promosyon sektörü de 25 yıldır Promotürk fuarıyla ulusal ve uluslararası müşterilere ulaşıyor ve onlara yeni sunumlar geliştiriyor.
Promosyon sektörünü bir araya getiren Almanya ve Hong Kong’dan sonra bütün dünyanın gözünü diktiği Ortadoğu ve Türk Cumhuriyetleri pazarına hakim olan ülkemizin 2010 Avrupa Kültür Başkenti İstanbul, 25. ULUSLARARASI PROMOTÜRK fuarıyla dünya promosyon sektörünün geleceğini şekillendirecek 3. Merkez olmayı hedefliyor.
Uzakdoğu’ya göre daha düşük maliyetli ve Avrupa’ya göre daha kaliteli ürünlerin üretildiği Türk Promosyon sektörünün en büyük buluşması olan Promotürk, 2009 yılında 12.000 m² alanda yaklaşık 2.000 ürün çeşidiyle 200’e yakın katılımcıyı ve 25.000’i aşkın ziyaretçiyi ağırlamıştı.
Yerli tasarım ve üretimlerinin yabancı alıcılarla buluşması bakımından da büyük önem taşıyan Promotürk fuarı, yatırımlarını sürdüren ve Türkiye’nin sahip olduğu stratejik konum itibariyle bölgenin en güçlü fuarına ev sahipliği yapmak isteyen sektörün gelişiminde büyük pay sahibi olmayı amaçlıyor.
Yeni nesil promosyon ürünlerinin sergileneceği fuardaki ürün grupları arasında; Özel tasarım promosyon ürünleri, tekstil, elektronik, kırtasiye, kağıt, deri, masa üstü takımlar, saat, altın ve gümüş ürünler, dekoratif ürünler, aksesuarlar, takvimler, metal ve ahşap ürünler yer alıyor.