Reklamcılar Ve Reklamverenlerin En Önemli Problemine Çözüm Aranıyor

Tarihler: 01 Ekim 2014 Çarşamba ~ 02 Ekim 2014 Perşembe

Yer: Webit Global Kongresi

Paylaş:

Yorumlar:

istanbul.net.tr Eki 1, 2014 ~ Eki 2, 2014

Reklam performansı nasıl ölçülmeli? Sonuçlar nasıl değerlendirilmeli? Başarılı reklam nasıl belli olur? Tüm bunların cevapları 6. Webit Global Kongresi’nde aranacak

Yapılan reklamların ne kadar etkili olduğunun analizi hem kampanyalar, hem de tüm iş için çok kritik değer taşıyor. Reklamcılar ve reklamverenlerin bu tip analizler için kullandığı çok sayıda araç olmasına rağmen, hangisinin en verimli sonucu verdiği henüz kesin olarak bilinemiyor.

Veri analizi söz konusu olduğunda ortaya çıkan çok sayıda sorunun cevabını bulmak kolay değil. Elde edilen verilerin hangileri, ne kadar önemli? Aslında neler ölçülmeli? Sonuçlar nasıl yorumlanmalı? Tüm bu sorulara 1-2 Ekim tarihlerinde İstanbul’da düzenlenecek 6. Global Webit Kongresi’nde cevap aranacak.

GfK Dijital Pazarlar Bölgesel Direktörü Caroline S. Henne, OMD Group EMEA Başkanı Nikki Mendonca ve Isobar Communications Direktörü Layla Pavone’nin konuşmacı olarak katılacağı 6. Global Webit Kongresi’nde reklamcılar ve reklamverenlerin en önemli problemlerinden birine parmak basılacak.

Reklamcılar Ve Reklamverenlerin En Önemli Problemine Çözüm Aranıyor

istanbul.net.tr

Kare Kod (QR) Uygulaması

Sitemizde yer alan Mekan sahipleri ,etkinlik düzenleyenler, Kare (QR) kodunuzu oluşturun, bilgilerinizi mobil kullanıcılarla kolayca paylaşın. Oluşturduğunuz kare (QR) kodu yazıcınızdan basarak hemen kullanabilirsiniz.

Resime sağ tıklayıp jpg formatında farklı kaydedebilirsiniz.

Herhangi bir yorum yapılmadı ilk yorumlayan siz olun...
Yorumlar yaparak sesini duyur..!
Aile Eğlencesi Atölye Kurs Bale Çocuk Oyunları Festival Haberler Foto Galeri Video Galeri Daha Fazlasını Göster

SAYFAYI PAYLAŞIN

Facebook Twitter Google Pinterest Mesaj Email
KAPAT

HAKKIMIZDA

Hakkımızda iletisim Yasal Uyarı Reklam Android Apple
KAPAT