Risk Alanların Başarı Öyküleri - Perakende Günleri 08

Tarihler: 22 Ekim 2008 Çarşamba ~ 23 Ekim 2008 Perşembe

Yer: Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Sarayı

Adres: Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Sarayı, Harbiye Harbiye İstanbul

Paylaş:

Yorumlar:

istanbul.net.tr Eki 22, 2008 ~ Eki 23, 2008

Perakende Günleri 08 katılımcıları bu yıl dünya çapında iki farklı başarı öyküsünü dinleme şansı yakalayacaklar. Yenilikçi fikir üreterek risk almanın, sıfırdan başlayan girişimciler için en önemli anahtar olduğunu söyleyen Pret a Manger Group’un sahibi Sinclair Beecham ve Banana Republic’in kurucusu Mel Ziegler, marka yaratmanın tüm detaylarını Perakende Günleri’nde anlatacaklar.

Her ikisinin de yola başladıklarında, ellerinde yenilikçi fikirleri ve cesaretlerinden başka bir şeyleri yoktu. Kısa zamanda riski başarıya dönüştürmeyi bildiler ve yarattıkları markaları dünya devlerine sattılar. Pret a manger Group’un sahibi Sinclair Beecham ve Banana Republic’in kurucusu Mel Ziegler, “yaratıcı bir çalışma”da yaşanabilecek tüm detayları Perakende Günleri 08 katılımcıları ile paylaşacaklar.

Sağlıklı menü fikrinden yola çıkarak oluşturduğu sandviçe yeni bir isim koyarak “Pret a Manger” diyen Sinclair Beecham’in, 1986’da 20 bin pound banka kredisiyle kurduğu Pret a Manger, bugün 180 milyon pound cirosuyla “taze”nin tanımını yeniden yaptı ve İngiltere sandviç bar pazarının lideri oldu. Pret a Manger’nin hızlı yükselişi, 2001 yılında fast-food zinciri McDonald’s’ın dikkatini çekti ve şirketin yüzde 30 hissesini 50 milyon euroya satın aldı.
Kozmetik firması Molton Brown ve spor salonu zinciri Virgin Active`de de yönetim kurulu üyeliği yapmış olan Beecham, bugün yine yabancısı olduğu bir sektörde, yenilikçi fikirleriyle ortaya çıkardığı "uygun fiyatlı lüks otel"iyle farklı bir konsepti müşterileriyle buluşturuyor. Mini-bar`dan resepsiyona, ezber bozan otelcilik uygulamalarıyla yeni bir zincir yaratma yolunda hızla ilerleyen Beecham gençlik ruhunu kaybetmiş rakiplerini hangi detaylarla alt ettiğini ve sıra dışı başarı hikayesini Perakende Günleri katılımcılarıyla paylaşacak.

Perakende Günleri 08’in ilginç başarı öykülerinden biri de Banana Republic’in kurucusu Mel Ziegler olacak. Ziegler, yepyeni bir marka yaratma, bir ürün geliştirme ya da bir iş ortaklığını yapılandırma gibi “yaratıcı bir süreç” sırasında yaşanılan tüm zorluklar ve olası çöküşlerle ilgili deneyimlerini paylaşacak.
İmalat fazlası askeri giysileri alıp satmaya başlayarak perakende sektörüne giriş yapan Ziegler, ilk mağazası Banana Republic’i açarken büyük risk aldı. Daha sonra da aldığı her risk, kendisine “başarı” olarak geri dönen Ziegler, şirketin tamamını GAP topluluğuna devrettiğinde, markanın çeyrek milyar dolarlık satışı ve 110 mağazası vardı. Bunun ardından, başka bir ihtiyacı keşfederek yeni bir kategori oluşturdu ve the Republic of Tea markasını yarattı. Mel Ziegler “risk”i “başarı”ya çevirme yolunda karşılaştığı tüm zorlukların üstesinden nasıl geldiğini Perakende Günleri 08’de katılımcılarla paylaşacak.

Risk Alanların Başarı Öyküleri - Perakende Günleri 08

istanbul.net.tr

Kare Kod (QR) Uygulaması

Sitemizde yer alan Mekan sahipleri ,etkinlik düzenleyenler, Kare (QR) kodunuzu oluşturun, bilgilerinizi mobil kullanıcılarla kolayca paylaşın. Oluşturduğunuz kare (QR) kodu yazıcınızdan basarak hemen kullanabilirsiniz.

Herhangi bir yorum yapılmadı ilk yorumlayan siz olun...
Yorumlar yaparak sesini duyur..!
Aile Eğlencesi Atölye Kurs Bale Çocuk Oyunları Festival Haberler Foto Galeri Video Galeri Daha Fazlasını Göster

SAYFAYI PAYLAŞIN

Facebook Twitter Google Pinterest Mesaj Email
KAPAT

HAKKIMIZDA

Hakkımızda iletisim Yasal Uyarı Reklam Android Apple
KAPAT