Sağlık Sektöründe Sosyal Medya Konferansı Sheraton Maslak İstanbul, 14 Aralık 2011
Novomed360 ve Ogilvy Healthworld tarafından organize edilen ‘’Sağlık Sektöründe Sosyal Medya" konferansı 14 Aralık 2011 tarihinde İstanbul’da gerçekleşecektir. Konferans, 100’ün üzerinde kilit pozisyonlarda çalışan ilaç ve sağlık sektörü profesyonelini, sosyal medya projeleri olan ajansları ve sağlık sektörü dışından başarılı sosyal medya uygulamaları bulunan firma ve uzmanları bir araya getirecektir.
Sağlık Sektöründe Sosyal Medya konferansı, Sosyal Medyanın ilaç sektörünün "yeni iş modeli" içindeki önemi ve rekabet gücünü arttırmadaki fonksiyonu ; Sosyal medya uygulamalarının pazarlanması, takip yöntemleri ve getirisinin ölçümü ; eczacılar, doktorlar, hasta dernekleri v.b. paydaşlar arasında sosyal medya kullanımı örnekleri; Sağlık sektöründe sosyal medya uygulamalarında yeni regulasyonlar ve bunlara uyum gibi konularda, sağlık sektörü yöneticilerini konunun uzmanlarıyla buluşturmayı hedeflemektedir.
İlaç firmalarının firma / tedavi alanı /sosyal sorumluluk projeleri için yerel ya da uluslarası bir sosyal medya stratejisinin tanımlanması, diğer pazarlama ve satış stratejileri içine entegre edilmesi ve bütünleşik bir yaklaşım oluşturulması konusunun da ele alınacağı konferansta, Sosyal medya stratejisi oluşturma konusunda, konferans katılımcılarının ücretsiz olarak katılabileceği bir de ‘workshop’ çalışması yer almaktadır.
Sağlık sektöründen Pfizer, Boehringer Ingelheim, MSD, Bayer, Santa Farma, Bausch & Lomb gibi ilaç firmalarının pazarlama, satış, kurumsal iletişim, insan kaynakları, IT gibi bölümlerinde üst düzey yöneticilerin ve çalışanlarının, Hastaneler, Hekimler, Akademisyenler, Turkcell, Pharmetic Girişimci Eczacılar Derneği, Futuristler Derneği ve Sosyal Medya strateji ve Sağlık Yayınları fimalarının üst düzey yöneticileri katılacaktır.