MUHTEŞEM FİNAL

40 gün 40 gece süren alışveriş şenliği Shopping Fest’in, kapanışı da görkemli olacak. Yarın saat 24.00’a kadar AVM’ler ve mağazalar açık kalacak; indirimler coşacak.
25.04.2011 Takvim.com.tr

Paylaş:

Yorumlar:

istanbul.net.tr Nisan 25, 2011

40 gün 40 gece süren alışveriş şenliği Shopping Fest’in, kapanışı da görkemli olacak. Yarın saat 24.00’a kadar AVM’ler ve mağazalar açık kalacak; indirimler coşacak.

18 Mart’ta festival havasında başlayan İstanbul Shopping Fest (IFW), kapanışıyla da çok konuşulacak. 40 gün 40 gece süren alışveriş şenliğinin kapanış günü olan yarın, 94 AVM ile Taksim, Nişantaşı, Şişli, Bakırköy, Fatih, Kadıköy Bahariye ve Bağdat Caddesi gibi İstanbul’un cazibe noktalarında da mağazalar gece yarısına kadar açık kalacak; birçok marka son güne özel indirimler yapacak.

2012’ye Hazırlanıyoruz

IFW’nin İcra Kurulu Eş Başkanı Yılmaz Yılmaz, özellikle akşam saat 20.00’den sonra tüketicilerin indirim ve etkinliklerle hem alışverişin keyfine varacağını, hem de eğlenceli zaman geçireceğini söyledi. "Bazı markalarda yüzde 50’yi aşan indirimler bekliyorum" diyen Yılmaz, kapanışın şölen havasında olacağını kaydetti. Festivali geleneksel hale getireceklerini anlatan Yılmaz Yılmaz, Çarşamba sabahından itibaren 2012 için planlamalar yapmaya başlayacaklarını ifade etti.

Araplar Lider

Bankalararası Kart Merkezi’nden aldıkları verilere göre, yabancı kartlarla yapılan alışverişlerin geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 70 arttığını belirten Yılmaz, İstanbul genelinde de ticarette yüzde 20-30 artış olduğunu vurguladı. IFW’de turistler içinde en çok Araplar’ın alışveriş yaptığını söyleyen Yılmaz, şöyle konuştu: "Araplar’ı Ruslar takip ediyor. Vizelerin de kalkmasıyla gelecek yıl alışverişe gelenlerin sayısı ve satın almalarda artış bekliyoruz."

Dubai’yi Geçeceğiz

Shopping Fest’in Dubai’de 16 yıldır yapıldığını söyleyen IFW’nin İcra Kurulu Eş Başkanı Yılmaz Yılmaz, "Bizim ilk yılımız olmasına rağmen çok iddialı giriş yaptık. Ve eminim ki, biz onları geçeceğiz. Çünkü bizim elimizde İstanbul var" dedi.

’Kâr Gözetilmedi’

Yılmaz Yılmaz, bu yıl ilk olmasından dolayı İstanbul Shopping Fest’e katılan birçok markanın kârlarından fedakarlık ettiğini belirterek, şöyle konuştu: "Bu yıl kâr gözetmedik. Gelecek yıllarda potansiyel büyüdükçe kârlar da artacak."

25.04.2011 Takvim.com.tr

MUHTEŞEM FİNAL

istanbul.net.tr

Kare Kod (QR) Uygulaması

Sitemizde yer alan Mekan sahipleri ,etkinlik düzenleyenler, Kare (QR) kodunuzu oluşturun, bilgilerinizi mobil kullanıcılarla kolayca paylaşın. Oluşturduğunuz kare (QR) kodu yazıcınızdan basarak hemen kullanabilirsiniz.

Herhangi bir yorum yapılmadı ilk yorumlayan siz olun...
Yorumlar yaparak sesini duyur..!

SAYFAYI PAYLAŞIN

Facebook Twitter Google Pinterest Mesaj Email
KAPAT

HAKKIMIZDA

Hakkımızda iletisim Yasal Uyarı Reklam Android Apple
KAPAT