Tüketici Dostu ‘Beyaz File’ ile İstanbulluların Yüzü Gülüyor

Bugüne kadar binlerce vatandaşın istek ve şikâyetine çözüm bulan İstanbul Büyükşehir Belediyesi Beyaz File Ekibi, her türlü talep ve şikâyeti çözüme ulaştırmak amacıyla İstanbulluların yanında olmaya devam ediyor.
05.03.2012 İBB

Paylaş:

Yorumlar:

istanbul.net.tr Mart 5, 2012

Bugüne kadar binlerce vatandaşın istek ve şikâyetine çözüm bulan İstanbul Büyükşehir Belediyesi Beyaz File Ekibi, her türlü talep ve şikâyeti çözüme ulaştırmak amacıyla İstanbulluların yanında olmaya devam ediyor.

Bugüne kadar vatandaşın binlerce istek ve şikâyetine çözüm bulan İstanbul Büyükşehir Belediyesi Basın Yayın Ve Halkla İlişkiler Daire Başkanlığı bünyesindeki Beyaz File, her türlü talep ve şikâyeti çözüme ulaştırmak amacıyla İstanbulluların yanında olmaya devam ediyor.

“Tüketici Kalite Ödülü”, ‘‘Tüketicinin Korunmasında Başarılı Kamu Kuruluşu ödülü” ve ‘‘Tüketici Hizmet Ödülü’’ne kadar pek çok ödül alan Beyaz File’nin vatandaşa verdiği güven ile hizmet kalitesi ve kapsamı günden güne artıyor.

Kendi hizmet alanına girmeyen talep ve şikâyetlere de kucak açan Beyaz File, bugüne kadar binlerce vatandaşa dost elini uzattı. Kargosunu İstanbul’dan Amerika’ya ulaştıramamış ve paketi bu süreçte kaybolmuş vatandaşın da birçok örnek de olduğu gibi aklına ilk gelen merci beyaz file oldu.

“… kargodan şikayetciyim CP012944965TR barkot nolu kargom 02 09 2011 tarihinden beri hala ulaşmamış ve bulunamamıştır çok mağdurum defalarca yazı yazdım hep aynı arıyoruz kargomu ….şubesinden gönderdim.”

Kayıp kargosuna hiçbir yerde aylarca çare bulamayan vatandaş mutluluğunu, 7 gün gibi kısa bir zamanda sorununu çözen Beyaz File personeline attığı bir mail ile paylaştı.

“Daha önceden mail attım fekat ne yazdığımı hatırlayamıyorum sayenizde kayıp olan kargomun gönderi ücretiyle beraber 472 tl para aldım. Sızın telefonunuzdan sonra ilgili yerin müdürü ve yardımcısı beni aradı bir ilgi bir hürmet görmeniz lazımdı ama burada ki en büyük pay Gülizar hanıma düşüyor çok teşekkür eder çalışmalarınızda başarılar dilerim.”

Bunun gibi 2011 yılında yaklaşık 1 milyon 500 bin vatandaşın problemini ilgili yerlere ulaştırarak çözüme ulaştıran Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Daire Başkanlığı Bünyesindeki Beyazmasa, Beyaz File, İletişim Noktaları gibi birçok başvuru kanalı tüm hızıyla İstanbulluların hizmetinde olmaya devam ediyor.

05.03.2012 İBB

Tüketici Dostu ‘Beyaz File’ ile İstanbulluların Yüzü Gülüyor

istanbul.net.tr

Kare Kod (QR) Uygulaması

Sitemizde yer alan Mekan sahipleri ,etkinlik düzenleyenler, Kare (QR) kodunuzu oluşturun, bilgilerinizi mobil kullanıcılarla kolayca paylaşın. Oluşturduğunuz kare (QR) kodu yazıcınızdan basarak hemen kullanabilirsiniz.

Herhangi bir yorum yapılmadı ilk yorumlayan siz olun...
Yorumlar yaparak sesini duyur..!

SAYFAYI PAYLAŞIN

Facebook Twitter Google Pinterest Mesaj Email
KAPAT

HAKKIMIZDA

Hakkımızda iletisim Yasal Uyarı Reklam Android Apple
KAPAT