Project Houseun yeni projesi ile Da Vinci Şifresini izleyenler, filmden sonra da düşünmeye devam edecek
Da Vinci Şifresi düşündürürken kazandıracakProject House, Sony Ericsson ile birlikte Da Vinci Şifresi filminin tanıtımı için yepyeni iki tane etkileşimli pazarlama projesine imza atıyor. Bu kampanyalar ile yarışmacılara film için binlerce bilet, Paris seyahatleri, Sony Ericsson cep telefonları ve indirim çekleri hediye edilecek.
İnteraktif pazarlamanın lideri Project House, mobil endüstrinin en çekici ve yenilikçi markası Sony Ericsson için yepyeni bir işbirliği içine giriyor. Project House, Sony Ericsson ile beraber Da Vinci Şifresi filminin tanıtımı için entegre bir interaktif pazarlama projesine hazırlanıyor.
interaktif ajans kavramını her geçen gün daha da ileri götüren Project House, bu projede e-posta, Web, SMS gibi bir çok pazarlama kanalının bir arada kullanılabileceği bir yapı oluşturacak.
Türkiyede ve dünyada büyük ilgi gören Da Vinci Şifresi filmine iletişim sponsoru olan Sony Ericsson, Project House ile gerçekleştireceği iki kampanya ile yarışmacılara film için binlerce bilet, Paris seyahatleri, Sony Ericsson cep telefonları ve indirim çekleri hediye edecek.
Sony Ericsson telefon sahiplerine ve web sitesine bilgilerini bırakan ziyaretçilere iletilecek e-postanın yönlendireceği formu dolduran 2,500 kişinin adresine iki kişilik Da Vinci Şifresi film davetiyesi gönderilecek. Filmi dikkatli seyredip Sony Ericssonın internet sitesinde filmle ilgili yer alacak soruyu SMS ile doğru yanıtlayan herkes sürpriz hediyelerden birini kazanabilecek!