Lee® Yeni Kampanyasını Sundu: A Lee Don`t Lie

Alışveriş Alışveriş Lee® Yeni Kampanyasını Sundu: A Lee Don`t Lie

Tarihler: 15 Mart 2011 Salı ~ 15 Nisan 2011 Cuma

Firma: Lee®

Paylaş:

Yorumlar:

istanbul.net.tr Mar 15, 2011 ~ Nis 15, 2011

Amerikan Denim Markası Lee® Yeni Kampanyasını Sundu: A LEE® DON’T LIE

Siyasi ve ekonomik atmosferin en iyimser olanlarımızın bile belirsizlikten etkilenmesine neden olduğu zamanımızda, ‘hedef kitlelere’ boş sözler ve ulaşılması imkânsız hayaller sunan moda kampanyalarının bolluğundan biraz yorulmuş olmamız çok da şaşırtıcı değil. Ama alışılmışın tersini yapmayı tercih eden, jean dünyasının en eski markalarından Lee®, yeni kampanyası “A Lee® Don’t Lie” ile direk ve açık olmanın zamanı diyor…

İlkbahar Yaz 2011 kampanyasında, markanın denim konusundaki tartışılmaz otoritesini yansıtan marka, Lee® giysilerini giyen kişileri fotoğraflıyor; mesajın gerçekliği ile örtüşen bir isim, kendine özgü ve samimi fotoğrafları ile bilinen Terry Richardson bir kez daha dikkat çekiyor.

120 yaşındaki marka, yeni başlayan reklam kampanyası “A Lee Don’t Lie” ile, Lee’nin benzersiz geçmişinden öğrendiği bir dersin altını çizmeyi amaçlıyor: “Kendileri gibi olmaya devam edenler her zaman doğru kalır”

Lee® her zaman Lee®’dir ve gelecekte de bu böyle olacaktır. Lee® markası yüksek kaliteli, dürüst ve gerçek giyim ürünleriyle tanınmaktadır ve bu hiçbir zaman değişmeyecektir.

Üç kampanya görselinde de kopyalanan mesaj, Lee® giysilerinin, kendilerini taşıyanların kişiliğinin vazgeçilmez bir parçası halini aldıkları, “A Lee is Washed With Your Sweat” görselinde, jean gömlek ve jean pantolon giyen, parlak cildi ve bükülmüş dudağında bir isyan duygusu da barındıran genç bir erkek aracılığı ile gençliğin sınırsız iyimserliği fotoğraflanmış.

“A Lee is You” görselinde, kameraya, jean ceket ve pantolonun mükemmel uyumu içerisinde kendinden emin bir şekilde bakan model Riley Keough yer alıyor.

“A Lee Never Ages” karesinde ise, jean’in sonsuz çekiciliğinin ve, yaşın değil, duruşun önemli olduğunun altı çizilmiş.

A LEE® DON’T LIE KAMPANYASI İLE MODAYA YÖN VEREN MARKA: LEE®
“DOUBLE DENIM LOOK” DÖNEMİNİ BAŞLATIYOR

Lee, Mart ayında başlayan “A Lee Don’t Lie” ile, herhangi bir kaygı duymaksızın dünya modasına yön veriyor. Lee, kampanya görsellerindeki seçimlerinde yansıttığı gibi, “double denim look” akımını başlatıyor.

Bu ilkbahar Yaz sezonunda da jean kullanımı artmaya devam edecek. Jean pantolanlar, jean gömlekler ve jean ceketlerin hep beraber kullanılacağı “double denim look” dönemi ile tüm jean parçalarını beraber kullanacağız. Geçen sene başlayan jean ceket trendi zenginleşerek devam edecek, uzun jean gömleklerin boyları uzayarak elbise gibi de kullanılabilecek.

Avrupa, Orta Doğu, Afrika bölgelerinde (EMEA) Mart ayında başlayan ‘A Lee Don’t Lie’ kampanyası, basılı mecra, açık hava reklamları, dijital ortam ve mağaza içi uygulamaları ile lanse edilecek ve 2011 yılı içinde üç aşamada gerçekleştirilecek. Kampanya için Avrupa’da Mayıs ayında yeni etkinlikler düzenlenecek ve Eylül ayına kadar devam edecek.

istanbul.net.tr

Kare Kod (QR) Uygulaması

Sitemizde yer alan Mekan sahipleri ,etkinlik düzenleyenler, Kare (QR) kodunuzu oluşturun, bilgilerinizi mobil kullanıcılarla kolayca paylaşın. Oluşturduğunuz kare (QR) kodu yazıcınızdan basarak hemen kullanabilirsiniz.

Herhangi bir yorum yapılmadı ilk yorumlayan siz olun...
Yorumlar yaparak sesini duyur..!

İlginizi Çekebilir

SAYFAYI PAYLAŞIN

Facebook Twitter İnstagram Pinterest Mesaj Email
KAPAT

HAKKIMIZDA

Hakkımızda iletisim Yasal Uyarı Reklam Android Apple
KAPAT