Makarna Pazarına Güçlü Bir Oyuncu Katılıyor !
Ülker ‘Bizim Mutfak’ Markası İle Makarna Kategorisine Girdi
Türkiye’nin en modern makarna üretim tesislerinde üretilen Bizim Mutfak Makarna ile Ülker 2009 yılı sonunda yüzde 5 pazar payına ulaşmayı hedefliyor.
Mutfak konusunun uzmanı Bizim Mutfak, geniş ürün gamına makarnayı da ekledi. Bizim Mutfak; kelebek, fiyonk, ince uzun, burgu, spagetti, arpa ve tel şehriye olmak üzere 7 çeşit ile makarna pazarına girdi. Bizim Mutfak Makarna, 2009 yılı sonuna kadar yüzde 5 pazar payı hedefiyle Ülker kalitesi ve Türk damak tadına uygun olarak üretiliyor.
Tüketicinin markaya güveni ve yoğun talebi sonucu makarna sektörüne girmeye karar veren Bizim Mutfak, 86 çeşitten oluşan geniş ürün gamı ile mutfakları zenginleştiriyor. Çorba, bulyon, harç, ketçap, mayonez, un, vanilin, kabartma tozu, kakao, pirinç unu, nişasta, pudra şekeri, krep, püre, turşu yap, soyet ve bakliyattan sonra makarnayı da bünyesine ekleyen Bizim Mutfak; toplam 18 kategoride varlık gösteriyor.
Vitamin ve mineraller bakımından çok zengin ve çok yararlı bir besin kaynağı olan makarnanın yağ, sodyum ve kalori oranı çok düşüktür ve hızlıca enerjiye dönüşür. Makarnanın üretiminde Türkiye ilk 5 ülke arasında yer alırken, yıllık kişi başı tüketim oranı bakımından ise 17. sırada bulunuyor.