Dijital pazarlama eğitimi ile dijital pazarlama alanı ile ilgili bilgi edinmek isteyen, çalıştığı firmada sosyal medya, dijital reklam ve e-ticaret konularında aktif rol almak isteyenlere yöneliktir. Dijital pazarlama eğitimi ile ayrıca firma sahiplerinin de hem çalışanlarını hem de ajansları nasıl yönlendirmeleri gerektiği konusunda bilgiler verilecektir. Eğitimde en temel sektörel standartlar paylaşılarak teoriğin yanında uygulamalı olarak da projeler yapılacaktır.
Dijital Pazarlamaya Giriş
e-Ticaret
Sosyal Medya
Reklamlar
Performans – Ölçümleme
Eğitim Tarihleri:
Eğitim Süresi: 4 gün, günde 3 saat, toplam 12 saat
Eğitim Ücreti: 1440 TL 1249 TL (KDV Hariç) Min. 3 kişi kayıt alınmaktadır.
Eğitim Tarihleri:
Hafta Sonu Sınıfı: 6-7-13-14 Şubat 2021 (Eğitimi Kodu DP-2)
Saat 14:00-17:00 (4 günde, günde 3 saat, toplam 12 saat)
İstanbul’da 1990 yılında doğmuştur. TEMA Vakfı, Greenpeace, TOG Vakfı gibi birçok sivil toplum kuruluşunda gönüllülük yaptı. 2015 yılında Marmara Üniversitesi Almanca İşletme Enformatiği Bölümünden mezun oldu. Markaların dijital dünyada doğru şekilde yer alması için şirketlere ve üniversitelere sosyal medya ve LinkedIn eğitimleri verdi. Kurucu ortak olduğu Fabrikahane dijital ajansı firmalara dijital pazarlama konusunda hizmet verirken Home Sweet Home, BNI Türkiye, iyisahne.com gibi birçok markanın dijital pazarlama stratejisinin oluşturulmasında ve yönetilmesinde yer aldı. İrlanda’da Google Ads için çalıştıktan sonra Türkiye’ye dönüş yaparak Multiligo Agency’un kuruluşunda yer aldı. Dijital iş geliştirme alanında uzmanlaşan Barış Yaşbala, İhracatta dijital pazarlama ve yeni müşteriler bulma alanında da danışmanlık yapmaya devam etmektedir.
BİLETLER:
1 - STANDART - 1478.82 TRY
STANDART