Stratejilerin yapıtaşı olan yenilikçi ve inovatif fikirler herkesten ve her yerden çıkabilir. Bunun için önce kendimiz ve çevremiz için artırılmış bir farkındalığa sahip olmak, yenilenmek ve bunu iş sonuçlarımıza yansıtmak gerekir.
Kişisel Stratejiniz Nedir? Yaratıcılık için eleştirel ve meydan okuyan yanınız yeterince ön planda mı?
İş hayatına yansıyan bakış açımızın kapsaması gereken, iş stratejisini biçimlendiren etmenler, satış, pazarlama ve marka yönetiminin güncel ihtiyaçları neler?
Stratejik Yenilenme için farkındalık yaratan Tasarım Odaklı Düşünme Pratikleri neler ve nasıl uygulanır? Risklere ve zorlu koşullara uygun senaryo çeşitlendirmesi nasıl yapılır?Krizi stratejik yenilenme ile aşmak: Vaka Analizi incelemeleri seminer kapsamındadır.
Ecehan Ersöz
İzmir Buca Anadolu Lisesi, Yıldız Teknik Üniversitesi Elektrik Mühendisliği (Lisans), İstanbul Teknik Üniversitesi Kontrol ve Otomasyon Mühendisliği (Yüksek Lisans) ve İstanbul Bilgi Üniversitesi MBA mezunudur.
Vestel, Kale Kilit, Colgate Palmolive ve Şişecam gibi kurumsal firmalarda proje yönetimi, satış/pazarlama/marka yönetimi, üretim ve strateji geliştirme alanlarında görev yapmış bu esnada yerli ve yabancı bir çok danışmanlık firması ile yönetim projelerinde yer almıştır.3 yıla yakın süredir kurucusu olduğu Hanersman Consulting’de marka yönetimi, teknoloji ve strateji alanlarında eğitim ve danışmanlık üzerine çalışmalarını sürdürmektedir.
* Egitim, numarasız oturma duzenlidir.* PDF bilet satın alan müşterilerimizin biletlerinin çıktılarını yanlarında bulundurmaları gerekmektedir.* Eğitmen, Ecehan Ersöz’dür.
Sitemizde yer alan Mekan sahipleri ,etkinlik düzenleyenler, Kare (QR) kodunuzu oluşturun, bilgilerinizi mobil kullanıcılarla kolayca paylaşın. Oluşturduğunuz kare (QR) kodu yazıcınızdan basarak hemen kullanabilirsiniz.