İletişim Zirvesi

Tarihler: 13 Mart 2016 Pazar ~ 13 Mart 2016 Pazar 13 Mart 2016 10:00

Yer: Şişli Belediyesi Kent Kültür Merkezi

Ücret: 1. Kategori - 76.00 TL - Öğrenci 56.00 TL

Nereden Alınır: Biletix Çağrı Merkezi: 0216 556 98 00 Biletix Satış Noktaları,www.biletix.com ve Mekan gişe

Adres: Halaskargazi Cad. No: 286 Şişli İstanbul

Paylaş:

Yorumlar:

istanbul.net.tr Mar 13, 2016 ~ Mar 13, 2016
İstanbul İletişim Zirvesi Özel Programı İle 13 Mart 2016'da Şişli Kent Kültür Merkezi'nde Sizlerle Buluşuyor...
Yaşamartı farkıyla yılda sadece 2 kez düzenlenen özel programa kontenjan dolmadan yerinizi ayırttırmayı unutmayın!

Muhteşem Kadro ile içeriğe doyacağınız 6 saat eğitim ve 4 Başarı Sertifikası
Eğlence ile eğitimin anlayışının birleştiği etkinlik...

Türkiyenin en iyileri İstanbul'da yılda sadece 2 Kez düzenlenen Yaşamartı İletişim Zirvesi ile sizlerle buluşuyor. Konularında öncü profesyonel eğitmenler tarafından verilecek nitelikli eğitimler ile eğlenirken kendinize yatırım yapın.CV'nize de artılar katın...

Eğitimler
- Nevşin Mengü (Cnn Türk Ana Haber Spikeri/Sporcu)
* "Yeni Nesil İletişim, Geleceğin Trendleri"

- Emre Tilev (Kanal D, Cnn Türk Spor Spikeri/Eğitmen)
* Doğru Konuşma Becerisi: Diksiyon, Artikülasyon Ve Fonetik"(Uygulamalı)

- Berke Civan (Editor The Content Company Yönetici Ortağı)
* "Bunlar Hep Hikaye: İçerik Pazarlaması"

- Taylan Özgür Demirkaya (İzmir Ekonomi Üniversitesi Öğretim Görevlisi/Embryonix Birim Koordinatörü)
* "Kolay İş Bulmak İçin Sosyal Medya Stratejileri Ve Mülakat İletişimi"

Sertifikalar
* 4 Profesyonel Eğitim 4 Eğitim Sertifikası
* Sertifikalar İngilizce ve Türkçe olarak hazırlanacaktır.
* Sertifikalar etkinlik günü çıkışta dağıtılacaktır.
* Sertifikalar İsme özel, Yaşamartı kalitesiyle soğuk damgalı, onaylı şekilde hazırlanmaktadır.

Eğitim İçerikleri
Yeni Nesil İletişim, Geleceğin Trendleri
- Nevşin Mengü (Cnn Türk Ana Haber Spikeri/Sporcu)
Her gün durmaksızın etrafımızdaki her şeyin geliştiği ve değiştiği dünyada bireyler olarak kendimizide geliştirmek ve çağa ayak uydurmak zorundayız. Öncelikle görsel ve hayatın içindeki konum olarak kişilerde bıraktığımız imaj, onların gözündeki konumumuzla direkt ilgilidir. İlişkiler arasında yer aldığımız konumu iyi belirlersek imajımızı da ona göre daha iyi seviyelere getirebiliriz. Her gün daha çeşitlenen ve zorlaşan iletişim kanalları gelecekte daha da zor hale gelecektir. Nevşin Mengü ile yaratıcı ve eğlenceli seminer eşliğinde gelecekteki iletişiminizin temellerini atabilirsiniz.

Doğru Konuşma Becerisi: Diksiyon, Artikülasyon Ve Fonetik"(Uygulamalı)
- Emre Tilev (Kanal D, Cnn Türk Spor Spikeri/Eğitmen)
* Eğlenceli Nefes ve Diksiyon Egzersizleri Yapılacaktır.
- Diksiyon
- Doğru Konuşma
- Fonetik
- Nefes Teknikleri

Diksiyonu söyle tanımlayabiliriz: söz söylerken, duygu ve düşünceleri doğru, üslubuna uygun olarak anlatmak için sesin uyumunu, söylenişini, sözcük hecelerinin uzunluğu, kısalığı ve vurguları bakımından doğruluğu; jesti, mimiği, takınılacak tavırları yerinde ve güzel kullanma sanatıdır.
Doğru bir diksiyon için gerekli iki temel koşul vardır. Birincisi: ses aletini doğru kullanmak. Yani konuşma için yeteri kadar havayı ses yollarını kasmadan içeri almak, gereğinden fazla durak kullanmamak, durakları doğru yerde gerektiği gibi kullanmak ve sesi duyulur ve net bir hale getirmek.

İkincisi: söz söylerken konuştuğumuz dili düzgün ve doğru söylemek için düzeltmeye çalışmak ve mimiği, jesti,tavrı yardımcı olarak kullanmak.

“ÖYLE KONUŞ Kİ, HAYRANLIKDAN KULAKLAR KAMAŞSIN”
EMRE TİLEV

Bunlar Hep Hikaye: İçerik Pazarlaması
- Berke Civan (Editor The Content Company Yönetici Ortağı)
Son yıllarda çokça konuşulan "İçerik Pazarlaması"konusuna ne kadar hakimiz? Neleri doğru biliyoruz neleri yanlış? Mesela "İçerik Pazarlaması" sadece sosyal medya mıdır? Peki üretilen her içerik kullanıcısıyla buluşur mu? Kullanıcı kendisine için kıymetli içeriği nerede bulur ve tüketir? Kıymetli içerik nedir? Hikayeye nasıl dönüşmelidir?
Son yıllarda pazarlamada çok sık duyar, konuşur olduk. Peki nedir gerçekten bu "İçerik Pazarlaması"?
Vikipedi şöyle tanımlar: Markaların yazı, ses, görüntü (fotoğraf/video), grafik, infografik ile hazırlanmış içeriklerin hedef kitlelerin dikkatini çekerek ve bu içeriklerle onlarla bağ kurmalarını sağlamayı hedefleyen yeni nesil pazarlamadır.
Dikkat çekmek, bağ kurmak ve yeni nesil pazarlama.
Hikayeler yazmak ve kullanıcısına, okuyucusuna, izleyicisine, tüketicisine mesajlarını bu hikayelerle aktarmak..
İçerik pazarlamasına dair hem kurum/marka hem de ajans gözüyle bakıp, dünyadan ve Türkiye'den doğru anlatılmış hikayeleri değerlendireceğiz.

Kolay İş Bulmak İçin Sosyal Medya Stratejileri Ve Mülakat İletişimi
- Taylan Özgür Demirkaya (İzmir Ekonomi Üniversitesi Öğretim Görevlisi/Embryonix Birim Koordinatörü)

- Sosyal medya işe almayı nasıl etkiliyor?
- İyi iş bulmak için hangi sosyal medya kanalı nasıl kullanılmalı?
- Facebook, Twitter ve Linkedin profillerindeki imajınız nasıl olmalıdır?
- İş aramak iş bulma olasılığını neden düşürür?
- İşe alanlar nelere dikkat eder?
- İstediğiniz bir işi bulmak neden zordur? (Daha kolay yolu var mıdır?)
- Mülakat sırasında nasıl olumlu şekilde akılda kalınır?
- Mülakat uygulaması(Mülakat Similasyonu)

- Kayıt Başlangıç: 09:30- Eğitim Saatleri:  10:00 - 17:00- Yerler numarasızdır.

istanbul.net.tr

Kare Kod (QR) Uygulaması

Sitemizde yer alan Mekan sahipleri ,etkinlik düzenleyenler, Kare (QR) kodunuzu oluşturun, bilgilerinizi mobil kullanıcılarla kolayca paylaşın. Oluşturduğunuz kare (QR) kodu yazıcınızdan basarak hemen kullanabilirsiniz.

Resime sağ tıklayıp jpg formatında farklı kaydedebilirsiniz.

Herhangi bir yorum yapılmadı ilk yorumlayan siz olun...
Yorumlar yaparak sesini duyur..!

İlginizi Çekebilir

Aile Eğlencesi Atölye Kurs Bale Çocuk Oyunları Dans Haberler Foto Galeri Video Galeri Daha Fazlasını Göster

SAYFAYI PAYLAŞIN

Facebook Twitter İnstagram Pinterest Mesaj Email
KAPAT

HAKKIMIZDA

Hakkımızda iletisim Yasal Uyarı Reklam Android Apple
KAPAT