Psikolog Kutay Ürkmen İle Gülümsemenin Büyüsü, Mastercamp Eğitim Platformu'nda sizlerle.
İş dünyasında başarı için çok önemli olan iletişim becerileri, hizmet ve müşteri memnuniyeti odaklı firmalar için şüphesiz ki biraz daha önemli. Çünkü satılan ürün temelde "memnuniyet". Hizmet satın alan misafirlerin memnuniyetlerinin çok subjektif kriterlere dayanıyor olması da bu sektörlerin işini zorlaştıran bir diğer faktör. Ancak, öyle bir sihir var ki; misafirlerin o ürünü, aldıkları hizmetin kalitesinden veya beklentilerinden bağımsız olarak “harika” olarak hatırlamasına yol açıyor. Bu sihrin adı; "Güleryüzlü Çalışanlar. ”
Sitemizde yer alan Mekan sahipleri ,etkinlik düzenleyenler, Kare (QR) kodunuzu oluşturun, bilgilerinizi mobil kullanıcılarla kolayca paylaşın. Oluşturduğunuz kare (QR) kodu yazıcınızdan basarak hemen kullanabilirsiniz.