

8. Müşteri Hizmetleri ve Deneyimi Ziresi
Tarihler: 04 Mayıs 2021 Salı ~ 04 Mayıs 2021 Salı 04 Mayıs 14:00 - 04 Mayıs 16:30
Yer: Nice Medya
Ücret: iş - 566 TRY
Nereden Alınır: www.biletino.com
Yorumlar:
- Karin Erkan - Hoşgeldiniz, Nice Medya
- 14:05 - 14:254 Mayıs 2021Pandemide Tüketici Davranışlarında Gerçekleşen Değişimler ve Markaların Reaksiyonu- Jülide Marangoz, Teleperformance Türkiye İş Geliştirme Direktörü
- 14:25 - 14:354 Mayıs 2021Yeni Normalde Müşteri Deneyimi - Keynote Speaker
- 14:35 - 14:454 Mayıs 2021Müşteri Deneyiminde Yapay Zeka’nın Kullanım Alanları
- 14:45 - 14:554 Mayıs 2021Bütünleşik Müşteri Deneyimi için Yeni Nesil Outsourcing
- 14:55 - 15:054 Mayıs 2021Herkes Buna Hazırlanıyor; Digital Onboarding
- 15:05 - 15:154 Mayıs 2021Whatsapp üzerinden müşteri deneyimi çözümleri
- 15:15 - 15:254 Mayıs 2021Insuretech - Bireysel Emeklilik ve Sigortacılıkta En İyi Müşteri Deneyimi için Akıllı Çözümler
- 15:25 - 15:354 Mayıs 2021E - Ticaret Müşteri Deneyiminde Yapay Zeka Temelli Diyolog Bazlı Müşteri Hizmetleri Çözümleri
- 15:35 - 15:454 Mayıs 2021Rekabetçi Online Market Alışverişlerinde Kazananı Müşteri Deneyimi Belirleyecek
- 15:45 - 15:554 Mayıs 2021Online Hazırgiyim Sektöründe Müşteri ile Dijital İletişim
- 15:55 - 16:054 Mayıs 2021Enerji Sektöründe Müşteri Deneyimi Yarışı
- 16:05 - 16:154 Mayıs 2021Bankacılık Sektörü Dijital Müşteri Deneyimine Göre Yeniden Yapılanıyor
- 16:15 - 16:254 Mayıs 2021Dijital Müşteri Deneyimi Kendi Önceliklerini Yarattı; Tarih Damgası
BİLETLER:
1 - iş - 566 TRY
müşteri

istanbul.net.tr
Kare Kod (QR) Uygulaması
Sitemizde yer alan Mekan sahipleri ,etkinlik düzenleyenler, Kare (QR) kodunuzu oluşturun, bilgilerinizi mobil kullanıcılarla kolayca paylaşın. Oluşturduğunuz kare (QR) kodu yazıcınızdan basarak hemen kullanabilirsiniz.
Resime sağ tıklayıp jpg formatında farklı kaydedebilirsiniz.