Müşteri memnuniyeti - müşteri tatmininin temel unsurları – kazan –kazan ilişkisi
Müşteri için değer yaratma
Müşteriyle temas ve iletişim - İletişim modeli ve unsurları
Müşteriyle iletişimde empati
Müşterilerle iletişim biçimleri - Kritik anlar
Temas anı analizi
Müşteriye hizmetin bireylere olumlu etkileri
Müşteriyi kazanma ve tutma
Kaybedilen müşterinin kazanılması -Müşteri şikayetlerinin ele alınması
Müşteri memnuniyetinin maliyeti
Müşteri memnuniyetini ölçme ve değerlendirme
Eğitim ücreti: 1.250 TL
Eğitim Süresi :12 saat
Eğitim Tarihi ve Yeri : 25 Ekim 2021 PAZARTESİ -CANLI // Uzaktan Eğitim - Online Eğitim - Supervizyon Eğitimi
Eğitmenlerimiz :
Dr. Melik ERTUĞRUL-(İstinye Üniversitesi Öğretim Üyesi - İstinye Üniversitesi Ekonomi Bölüm Başkanı - İstinye Üniversitesi Teknoloji Transfer Ofisi Müdürü)
Dr. Fatih KİRAZ- (İstinye Üniversitesi Öğretim Üyesi - İstinye Üniversitesi İşletme Bölüm Başkanı)
Dr. Levent SÜMER(İstinye Üniversitesi Öğretim Üyesi - SMR Strateji Yönetim Kurulu Başkanı - Uluslararası Proje Yönetimi Enstitüsü Başkanı)
Kayıt ve Detaylı bilgi için;0 552 950 47 27 nolu telefondan ulaşabilirsiniz.
Bu program; AkademikTALKSUzmanlık Koleji, SMR Strateji ve Uluslararası Proje Yönetimi Enstitüsü (UPYE) işbirliğinde planlanmıştır.
Sitemizde yer alan Mekan sahipleri ,etkinlik düzenleyenler, Kare (QR) kodunuzu oluşturun, bilgilerinizi mobil kullanıcılarla kolayca paylaşın. Oluşturduğunuz kare (QR) kodu yazıcınızdan basarak hemen kullanabilirsiniz.