Markalar için odaklanma ve yükselme devri başlıyor!
Pandeminin devam ettiği bu uzun süreçte markalar, stratejilerini tüketicilerin tercihlerine ve tutumlarına göre değiştirmeye ve aksiyona geçmeye devam ediyor. Yeni normale alışan tüketiciler ile birlikte markalar da yeni çalışma koşullarıyla birlikte yeni hedefleriyle dijital mecralarda daha güçlü hamle yapmaya başladı.
Tüketiciyi anlamanın, samimiyetin, yaratıcı ve çözüm odaklı yaklaşımların ön planda olduğu bu zamanı markalar hangi stratejilerle yönetiyor? Dijital kanaat önderleri markaların mesajını iletmede ne kadar etkili? Beklemeye tahammülün azaldığı, hızın ve kolay ulaşılabilir olmanın her geçen gün önem kazandığı bu dönemde markalar dijital platformlarda nasıl aksiyon almalı? Pazarlama Türkiye Zirvesinde 2022’nin odak noktaları tartışacağız.
Farklı sektörden 50’den fazla profesyoneli bir araya getirecek Pazarlama Türkiye Zirvesi “FOCUS”15-18 Kasımtarihlerinde saat19.00 – 21.00’da ve19 Kasım Cuma tam günolmak üzere5 günlük online zirveşeklinde gerçekleşecek.
Sitemizde yer alan Mekan sahipleri ,etkinlik düzenleyenler, Kare (QR) kodunuzu oluşturun, bilgilerinizi mobil kullanıcılarla kolayca paylaşın. Oluşturduğunuz kare (QR) kodu yazıcınızdan basarak hemen kullanabilirsiniz.