Son Kilometre Lojistiği & E-Ticaret Trendleri

Son Kilometre Lojistiği & E-Ticaret Trendleri

Tarihler: 27 Mart 2021 Cumartesi ~ 27 Mart 2021 Cumartesi 27 Mart 09:00 - 27 Mart 18:00

Yer: Zoom

BİLET AL

Ücret: Online Etknlik - 536 TRY

Nereden Alınır: www.biletino.com

Paylaş:

Yorumlar:

istanbul.net.tr Mar 27, 2021 ~ Mar 27, 2021

The Last Mile Delivery Story 2021 Hybrid Summit
SON KİLOMETRE LOJİSTİĞİ & E-TİCARET TRENDLERİ

Konuşmacılar:

+ Atilla Alver // HEPSİBURADA / Group Director & Distribution / Inbound / Crossborder Operations

+ Yanal Anz // ARAMEX / Country Operations & Supply Chain Manager

+ Dr. Akın Arslan // TTT GLOBAL Chairman of the Board, TIRPORT / Chairman

+ Ümit Budak // CARGOM EXPRESS / CEO

+ Fahri Çırak // KARGOİST / Operations Director

+ Dr. Fırat Çivi // ASNAK LOJİSTİK / Chief Sales Officer

+ Semih Dilsiz // Project Expert / AYGAZ & Intrapreneur / AYKARGO

+ Seyhan Gençağ // GELAL / Chief Strategy Officer / CSO

+ Yılmaz Keskin // SEZİNSOFT / Co-Founder

+ İhsan Küllük // Executive MBA / Logistics & Supply Chain Consultant

+ Ahmet Özaslan // FLO MAĞAZACILIK / Operational Excellence Manager | Digital Transformation | Change Management | Speaker | Instructor

+ Erdal Özkan // KARGOPARK / CEO

+ Berna Şimşek // DHL / Innovation & Accelerated Digitalization Management

+ Yusuf Yıldız // GİT KARGO / Co-Founder

Son zamanların en yükselen kavramı; "e-ticaret"...

Gelecekte tüm perakende ticarete hakim olacağı ve yüz yüze alışverişin zaman içinde hızla azalarak biteceği gibi ön görüleri hep duyuyoruz.

Üstelik e-ticaretin gelişme hızını, olağanüstü pandemi gündemi de astronomik bir hızla artırdı. Sanal dünya hızla gelişiyor ve her şey internet üzerinden yapılmaya başlıyor. Bütün bu sanal ticaret kavramında sanal hale gelmeyen/gelemeyen bir süreç var. O süreç; satıcı tarafından internet üzerinden satılan ürünlerin, müşteriye teslim aşaması... Ne olursa olsun satın alınan ürün dijital değil, fiziksel bir ürün ise, bu ürünü birileri alıp, paketleyip, müşterinin talep ettiği adrese kadar götürmeli ve teslim ederek teslim onayını almalı...

Bu günün dünyasında, özellikle B2C (Business to Customer) denilen iş modelinde ürünlerin toplu olarak taşınması ve ayrıştırılması aşaması bile yeteri kadar karışık iken, bu ürünlerin tek tek alıcılara ulaştırılması, hizmet veren firmalar için bambaşka bir macera teşkil ediyor. Bu konu lojistik literatürüne "Last Mile Delivery" (Son Kilometre Lojistiği) olarak balıklama girdi ve çok fazla şirket bu konu için emek ve para sarf ediyor...

Bu Konuda Sektörün Profesyoneller Ligindeki Global Oyuncuları Hangi Ürünleri/Servisleri Üretiyorlar,

Sahada Lider Kuruluşların Başarı Modelleri Neler, Yol Hikayeleri ve Deneyimleri,

Stratejiler ve Trend Yaklaşımları ile Gelecek Ne Getirecek,

Literatüre Giren Yeni Kavramlar, İnovatif Konseptler, Önerilerle Çözüm ve Çözümsüzlükler,

Tüm Tedarik Zinciri İşletme Proseslerinde Bütünleşik Pratikler ve Entegre Emsal Olabilecek Bileşenlerini Zirvemizde Enine Boyuna Konuşacağız.


Anahtar Konular:

+ Son kilometre lojistiği (last mile delivery) gerçekte nedir? ne değildir?

+ Firmalar son kilometre lojistiğinin formülünü çözmek için neler yapıyorlar?

+ E-ticarette müşteri memnuniyetinin bileşenleri ve evrimsel geleceği

+ Dünyada ve Türkiye'de son kilometre lojistiği uygulamaları hangi aşamada, hayallerden gerçeklere...

+ BT altyapılarının e-ticaret dağıtımında entegrasyon ve kullanımı

+ Son dönemde e-ticaretin hızlı gelişmesi ile dağıtım sektöründe yaşananlar, kriz ve fırsatlar ile geleceği okumak

+ Müşteri ne istiyor? Ne isteyecek? Gönderisinin teslimat süreci için beklentileri neler? Neler olacak?

+ Dağıtımda meydana gelen iş yükü dalgalanmaları ve potansiyel gelecek riskleri nasıl bir strateji ile yönetilebilir?

+ Planlama sistemleri, standart operasyon prosedürleri (SOP), lokasyon ölçüm ve değerlendirme kritikleri

+ Bozulan ezberler / trend kavramlar: dark store, white glove, 3D V 4D modellemeler, augmented reality, virtual reality, big data, extended reality (XR), machine learning, yapay zeka (artifical ıntelligence), derin öğrenme (deep learning) RPA (robotic process automation), syber security, hukuksal, finansal kriterler, chain senkronizasyonu, yeni dünyada 5G - 5.0 hızı, çevik ve ötesi...

BİLETLER:

1 - Online Etknlik - 536 TRY
Zoom

2 - Fiziksel Etkinlik - 1008 TRY
Kayıkhane Event Hall Moda

istanbul.net.tr

Kare Kod (QR) Uygulaması

Sitemizde yer alan Mekan sahipleri ,etkinlik düzenleyenler, Kare (QR) kodunuzu oluşturun, bilgilerinizi mobil kullanıcılarla kolayca paylaşın. Oluşturduğunuz kare (QR) kodu yazıcınızdan basarak hemen kullanabilirsiniz.

Resime sağ tıklayıp jpg formatında farklı kaydedebilirsiniz.

Herhangi bir yorum yapılmadı ilk yorumlayan siz olun...
Yorumlar yaparak sesini duyur..!

İlginizi Çekebilir

Aile Eğlencesi Atölye Kurs Bale Biletino Etkinlikleri Çocuk Oyunları Haberler Foto Galeri Video Galeri Daha Fazlasını Göster

SAYFAYI PAYLAŞIN

Facebook Twitter Pinterest Mesaj Email
KAPAT

HAKKIMIZDA

Hakkımızda iletisim Yasal Uyarı Reklam Android Apple
KAPAT