

Telefonda Etkili İletişim
Tarihler: 11 Mayıs 2021 Salı ~ 18 Mayıs 2021 Salı 11 Mayıs 21:30 - 18 Mayıs 23:30
Yer: Zoom
Ücret: Çağrı Merkezi - 180 TRY
Nereden Alınır: www.biletino.com
Yorumlar:
İletişim sadece yüz yüze yapılan bir anlaşma türü değildir. Özellikle telefon gibi karşımızdaki kişinin vücut hareketlerimizi, mimiklerimizi görmediğimiz bir ortamda daha hassas ve zordur. Daha etkili dinleme ve etkili sorularla telefon görüşmelerini daha kolay yönetmek için farkındalık kazandırmak eğitimin temel amacıdır.
Bu Eğitimde :
İletişim nedir?
Aktif Dinleme ,Algı, Soru sorma kavramları
Zor müşteri kimdir?
Telefon görüşmesinin yönetimi konularına değineceğiz.
Eğitimimiz
Tüm ÇM müşteri temsileri,
ÇM müşteri temsilcisi olarak çalışmak isteyenler,
Telefonla müşteriyle iletişim halinde olanlar,
Çağrı merkezi yöneticileri için uygundur.
Eğitim 2 saatlik 3 oturumda tamamlanmaktadır.
İlk 2 oturum teorik 3. oturum pratikten oluşmaktadır.
Hedef süre 6 saattir.
Eğitim Tarihleri
11 Mayıs 2021 Saat: 21.30
18 Mayıs 2021 Saat: 21:30
Eğitim Sınavlı-Sertifikalıdır.
BİLETLER:
1 - Çağrı Merkezi - 180 TRY
Çağrı Merkezi Telefonda iletişim

istanbul.net.tr
Kare Kod (QR) Uygulaması
Sitemizde yer alan Mekan sahipleri ,etkinlik düzenleyenler, Kare (QR) kodunuzu oluşturun, bilgilerinizi mobil kullanıcılarla kolayca paylaşın. Oluşturduğunuz kare (QR) kodu yazıcınızdan basarak hemen kullanabilirsiniz.
Resime sağ tıklayıp jpg formatında farklı kaydedebilirsiniz.