Telefonda Etkili İletişim

Telefonda Etkili İletişim

Tarihler: 11 Mayıs 2021 Salı ~ 18 Mayıs 2021 Salı 11 Mayıs 21:30 - 18 Mayıs 23:30

Yer: Zoom

Ücret: Çağrı Merkezi - 180 TRY

Nereden Alınır: www.biletino.com

Paylaş:

Yorumlar:

istanbul.net.tr May 11, 2021 ~ May 18, 2021

İletişim sadece yüz yüze yapılan bir anlaşma türü değildir. Özellikle telefon gibi karşımızdaki kişinin vücut hareketlerimizi, mimiklerimizi görmediğimiz bir ortamda daha hassas ve zordur. Daha etkili dinleme ve etkili sorularla telefon görüşmelerini daha kolay yönetmek için farkındalık kazandırmak eğitimin temel amacıdır.

Bu Eğitimde :

İletişim nedir?

Aktif Dinleme ,Algı, Soru sorma kavramları

Zor müşteri kimdir?

Telefon görüşmesinin yönetimi  konularına değineceğiz.

 

Eğitimimiz 

Tüm ÇM müşteri temsileri,

ÇM müşteri temsilcisi olarak çalışmak isteyenler,

Telefonla müşteriyle iletişim halinde olanlar,

Çağrı merkezi yöneticileri için uygundur.

Eğitim 2 saatlik 3 oturumda tamamlanmaktadır.

İlk 2 oturum teorik 3. oturum pratikten oluşmaktadır.

Hedef süre 6 saattir.

Eğitim Tarihleri

11 Mayıs 2021 Saat: 21.30

18 Mayıs 2021 Saat: 21:30

Eğitim Sınavlı-Sertifikalıdır.

BİLETLER:

1 - Çağrı Merkezi - 180 TRY
Çağrı Merkezi Telefonda iletişim

istanbul.net.tr

Kare Kod (QR) Uygulaması

Sitemizde yer alan Mekan sahipleri ,etkinlik düzenleyenler, Kare (QR) kodunuzu oluşturun, bilgilerinizi mobil kullanıcılarla kolayca paylaşın. Oluşturduğunuz kare (QR) kodu yazıcınızdan basarak hemen kullanabilirsiniz.

Resime sağ tıklayıp jpg formatında farklı kaydedebilirsiniz.

Herhangi bir yorum yapılmadı ilk yorumlayan siz olun...
Yorumlar yaparak sesini duyur..!

İlginizi Çekebilir

Aile Eğlencesi Atölye Kurs Bale Çocuk Oyunları Devlet Tiyatroları Haberler Foto Galeri Video Galeri Daha Fazlasını Göster

SAYFAYI PAYLAŞIN

Facebook Twitter İnstagram Pinterest Mesaj Email
KAPAT

HAKKIMIZDA

Hakkımızda iletisim Yasal Uyarı Reklam Android Apple
KAPAT