Dünyada popülaritesi git gide artan ve 2008 yılından beri Türkiye’de de düzenlenen
Dragon Festivali, ülkemizde kurumlar arası gerçekleştirilen en geniş katılımlı sportif
etkinlik olarak dikkat çekiyor.
İstanbul’dan sonra festival takvimine önce 2010’da Ankara ve bu sene de Adana,
Bursa ve İzmir eklendi. Festival, kurum çalışanlarının ofis dışında da zaman geçirip
birbirlerini daha iyi tanımaları için önemli bir fırsat.
Festivale Katılım
Festival, katılım talebinde bulunan tüm firmalar, sosyal gruplar ve sivil toplum
kuruluşlarına açık bir etkinlik.
Bugüne kadar Abdi İbrahim İlaç, Coca Cola İçecek,
Banvit, Garanti, Turkcell, Karel, DHL gibi Türkiye’nin önde gelen kurumsal firmalarından
500’den fazla takım festivale katılım gösterdi.
Hem İnsan Kaynakları Motivasyon Hem Pazarlama Etkinliği
Katılımcı firmalar için çalışanların takım halinde, yöneticiler ve diğer çalışanlarla bir
arada yarışmaları, ofis çalışanlarının ofis dışında bir araya gelip eğlenceli zaman
geçirmeleri açısından tam bir insan kaynakları motivasyon aracı olan Dragon
Festivali, aynı zamanda firmaların kendilerine sağlanan alanlar sayesinde isimlerini
gösterebilecekleri, potansiyel hedef kitlelerine ulaşabilecekleri ve istedikleri takdirde
promosyonel ürün ve broşür dağıtımı yapabilecekleri, sponsorluk çalışmaları
gerçekleştirebilecekleri ya da sosyal sorumluluk projelerini kamuoyuna sunabilecekleri
bir pazarlama etkinliği özelliği de taşıyor.
Teknik ve senkronun en önemli iki unsur olduğu Dragon Bot yarışları için daha çok
antrenman takımlara başarıyı getiriyor. Kayıt olan firmalar, kayıt oldukları tarihten
festival tarihine kadar olan her ay için 1 adet ücretsiz antrenman hakkı kazanıyor.
İstanbul festivallerinin tarihleri 28-29 Mayıs 2011 ve 17-18 Eylül 2011 olarak belirlendi.