Boğazda Balığa Çıkıyoruz

Tarihler: 15 Eylül 2019 Pazar ~ 15 Eylül 2019 Pazar 15 Eylül 2019 08:00

Yer: Ailemle Geziyorum

Ücret: 1 Yetişkin + 1 Çocuk (2 Kişi) - 350.00 TL

Nereden Alınır: Biletix Çağrı Merkezi: 0216 556 98 00 Biletix Satış Noktaları,www.biletix.com ve Mekan gişe

Paylaş:

Yorumlar:

istanbul.net.tr Eyl 15, 2019 ~ Eyl 15, 2019
"Boğazda Balığa Çıkıyoruz" etkinliğinde siz de yerinizi alın.

"Saat 08:00’da Eminönü İskelesinde buluşuyoruz ve teknemize biniyoruz.

Yağmurluklar giyilmiş, demlenmiş sabah çayımızdan yudumlarken, seyir halinde ilerliyoruz. Hep beraber keyifle kahvaltımızı yaptıktan sonra danışmanımız bize bu denizlerdeki balık türlerini anlatıyor ve resimlerini gösteriyor.

Hangi balık hangi oltayla, hangi yem ile avlanır, kaç metre derinlikte yaşar… Bunları öğrendikten sonra sıra geliyor oltalarımızı atmaya!

Vira Bismillah!

Danışmanlar maceralarını anlatıyor, oltalar suda, tekne seyirde, ailece muhabbette, oyunlar, yarışmalar ve gelsin balık ızgaralar.

Tur bitiş saati 12:00'dır.

Bu keyifli günü hayatınız boyunca anımsayacağınız anılara eklemek dileğiyle…"

Dahil Olan Hizmetler;
* 4 Saat Tekne Turu
* Meyve suyu ve gün boyu çay ikramı
* Balık Ekmek

*Kişisel Harcamalar

Tur Saatleri:
08:00-12:00

*Turlarımızda önerdiğimiz yaş aralığı 4-12 olmaktadır.

- Etkinliklere, çocuklar anne ve/veya babalarıyla katılım sağlayabilir. Çocuklar, tek başına etkinliklere katılım sağlayamazlar.- Bilet alım işleminizi tamamlamanız ardından ailemle geziyorum ekibine 0544 564 04 04 numaralı telefondan ya  da nilsu@ailemlegeziyorum.com.tr mail adresinden ulaşıp rezervasyonunuzu yaptırmanız zorunludur. Aksi takdirde biletiniz geçerli sayılmayabilir.- Profesyonel danışmanlar, rehberler, tarihçiler ve ailemle geziyorum ekibi tarafından hazırlanan interaktif gezi programları.- 5-12 önerilen yaş sınırımız fakat genç gezginlerimizi en iyi tanıyan aileleridir. Bu nedenle kararı anne ve babalarımıza bırakıyoruz.- Gerçekleştirdiğimiz her tur farklı bir kültür, farklı bir heyecan. Bu nedenle en doğru program akışını Ailemle Geziyorum ekibinden alabilirsiniz. Buluşma rotalarımız, turların süresi gibi soruların hepsinde Ailemle Geziyorum ekibi sizlerin yanında olacaktır.- Hava koşullarından kaynaklanan olumsuzluklar sonucu meydana gelecek teknik sorunlarda ve bu gibi nedenlerle etkinlik alanının kısmen veya tamamen geçici bir süre ziyarete kapatılması nedeniyle, organizasyon firması tarafından sorumluluk kabul edilmemektedir.- Tur bilgilendirmesi e posta adresinize, tur tarihinden 2 gün önce iletilecektir.- Kalkış noktası / buluşma yerleri hakkında en net bilgi için bizlere 0544 564 04 04 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz.

istanbul.net.tr

Kare Kod (QR) Uygulaması

Sitemizde yer alan Mekan sahipleri ,etkinlik düzenleyenler, Kare (QR) kodunuzu oluşturun, bilgilerinizi mobil kullanıcılarla kolayca paylaşın. Oluşturduğunuz kare (QR) kodu yazıcınızdan basarak hemen kullanabilirsiniz.

Resime sağ tıklayıp jpg formatında farklı kaydedebilirsiniz.

Herhangi bir yorum yapılmadı ilk yorumlayan siz olun...
Yorumlar yaparak sesini duyur..!

İlginizi Çekebilir

Aile Eğlencesi Atölye Kurs Bale Çocuk Oyunları Dans Haberler Foto Galeri Video Galeri Daha Fazlasını Göster