Sennheiser Deneyim Merkezi, Kulaklıkla İlgili Her Beklentiye Yanıt Veriyor

Sennheiser Deneyim Merkezi, Kulaklıkla İlgili Her Beklentiye Yanıt Veriyor

İstanbul Haberleri Sennheiser Deneyim Merkezi, Kulaklıkla İlgili Her Beklentiye Yanıt Veriyor

Bircom, mükemmel sesin peşinde olanları kurduğu Deneyim Merkezi’nde Sennheiser kulaklıklarla buluşturuyor.

Paylaş:

Yorumlar:

istanbul.net.tr Nisan 4, 2017

Henüz bir yılını doldurmamasına rağmen 1000’den fazla müzik ve ses tutkununu ağırlayan Sennheiser Deneyim Merkezi’nde ziyaretçiler birbirinden farklı yaklaşık 100 model Sennheiser kulaklığı deneyimleyebiliyor. Türkiye kulaklık pazarının büyüyebilmesi için tüketicilerle iletişim kurmak ve ürünleri en iyi şekilde tanıtmak gerektiğini hatırlatan Bircom CEO’su Burçin Bircanoğlu, Sennheiser Deneyim Merkezi’nin bu görevi en iyi şekilde yerine getirdiğine dikkat çekiyor

Günümüzde artık insanlar müzik dinlerken, film seyrederken ya da oyun oynarken ses kalitesine daha fazla önem veriyor. Kayıpsız sese sahip olmak, tüm detayları duymak kısacası mükemmel sese ulaşmak isteyenler bunun için “işin uzmanı” markaların ürettiği ürünlere yöneliyor. Özellikle hayatımızın vazgeçilmezi akıllı telefonlar ve tabletler sayesinde yüksek ses kalitesi sunan kulaklıklara ilgi de artıyor. Türkiye’de Bircom güvencesiyle ses tutkunlarına ulaşan Sennheiser da farklı ihtiyaçlara yönelik ürünleriyle tüketicilerin taleplerini karşılıyor. Bir kulaklığın ne kadar iyi olduğunun kaliteli bir ses veya müzik kaydı dinlendiğinde anlaşıldığını bilen Bircom, tutkusu ses ve müzik olan herkesi tüm bu ürünleri satın alma zorunluluğu olmadan, özgürce deneyimleyebilmeleri için Sennheiser Deneyim Merkezi’nde ağırlıyor.

Türkiye’de bir ilk
Mayıs 2016’da kurulan ve Türkiye’nin ilk kulaklık deneyim merkezi olan Sennheiser Deneyim Merkezi, Bircom’un 4. Levent’teki ofisinde bulunuyor. Oyun kulaklıklarını konsol ve PC ile, high-end kulaklıklarının uygun amfi ve sistemlerle deneyimlendiği, TV ve DJ kulaklıklarının da bulunduğu Deneyim Merkezi’nde sıcak bir kahve eşliğinde müziğin tadını çıkarmak mümkün. Deneyim merkezinde bir ses mühendisi de görev yaptığı için ziyaretçiler sadece kulaklık denemekle kalmıyor, aynı zamanda müziği hangi kaynaklardan daha kaliteli dinleyebilecekleri, nasıl kulaklık seçimi yapmaları gerektiği gibi sese dair merak ettikleri şeyler hakkında da bilgi alabiliyor. Ayrıca isteyenler beğendikleri ürünleri anında satın alabiliyor.

Momentum serisine ilgi büyük
Sennheiser Deneyim Merkezi’ne gelen erkekler high-end, prodüksiyon ürünleri ve müzik/eğlence kategorisindeki modellerle, kadın ziyaretçiler ise çoğunlukla müzik/eğlence kategorisi ürünleriyle ilgileniyor. Ses kalitesi kadar renk ve tasarıma da önem veren kadın ziyaretçiler bu nedenle Urbanite serisine büyük ilgi gösteriyor. Sennheiser’ın Türkiye’de satışa sunulan kulaklıklarının sergilendiği Deneyim Merkezi’ni ziyaret edenler ağırlıklı olarak high-end ve premium kulaklıkları satın alırken özellikle Momentum, HD 4 ve HD 2 serileri tüm kullanıcıların dikkatini çekiyor. Ziyaretçiler, merkezde ortalama üç saat geçirirken en az 3-4 ürün deneyimliyor, satın aldıkları ürünlere ise ortalama 725 TL ödüyor.

Pazar hızlı büyüyor
Küresel kulaklık pazarının istikrarlı bir büyüme gösterdiğine dikkat çeken Bircom CEO’su Burçin Bircanoğlu, “Türkiye pazarı da her geçen gün gelişiyor. Sektörde aylık ortalama 100 bin kulaklık satışı gerçekleşirken özellikle kablosuz kulaklık pazarı her yıl yüzde 100 büyüme gösteriyor. Bizde Sennheiser Türkiye olarak 2017’de yüzde 100 büyümeyi hedefliyoruz. Bu hedefi gerçekleştirebilmek tüketiciyle iletişim kurmamız, onların taleplerini anlayabilmemiz, ürünlerimizi onlara en iyi şekilde tanıtabilmemiz gerekiyor. Bu noktada Sennheiser Deneyim Merkezi’nin önemi ortaya çıkıyor. Şimdiye kadar deneyim merkezimizde 1000’den fazla müzik ve ses tutkununu ağırladık. Ancak daha fazla kişiye ulaşmak istiyoruz. Şu anda Sennheiser ürünlerini tüketicilerle başlıca tüm Türkiye’deki teknoloji zincir mağazalarında, e-ticaret sitelerinde, operatör flagship mağazalarında ve deneyim merkezimizde buluşturuyoruz. Bunun yanı sıra segment bazlı olarak ürünlerimizi oyuncu mağazaları, hi-fi mağazaları gibi noktalarda da bulabilirler” diyor.

Piyasadan önce Deneyim Merkezi’nde
Bu yıl Türk tüketicilerini 7 yeni ürünle buluşturacaklarının müjdesini de veren Bircanoğlu, isteyen müzik tutkunlarına bu kulaklıkların tümünü satışa çıkmadan ilk olarak Sennheiser Deneyim Merkezi’nde deneyimleme fırsatı sunacaklarını da hatırlatıyor. Sennheiser’ın ürün gamında farklı ihtiyaçlara yönelik, her bütçeye uyabilecek fiyat aralıklarında modeller yer aldığının altını çizen Bircanoğlu, şöyle devam ediyor: “High-end serisi kulaklıklar müziğin frekanslarında detaylara kadan inip en iyi sesi sunuyor. Seyahat ederken bile kaliteli sesten vazgeçmek istemeyenler için seyahat kulakları önem kazanıyor. Sennheiser’ın en başarılı kulaklık serilerinden biri olan ve farklı mobil cihazlarla uyumlu Momentum da en çok ilgi gören serilerimizden. Tabii bu serilerin yanı sıra özellikle daha uygun fiyatlı kulak içi ve kulak üstü ürünlerimiz de bulunuyor. Ayrıca ürün gamımızda oyun kulaklıkları, TV seyrederken kullanmak için kablosuz ürünler de yer alıyor. Sennheiser’ın pilotlar, kameramanlar, DJ’ler ve film prodüktörleri için de modeller sunan geniş bir ürün yelpazesi var.”

istanbul.net.tr

Kare Kod (QR) Uygulaması

Sitemizde yer alan Mekan sahipleri ,etkinlik düzenleyenler, Kare (QR) kodunuzu oluşturun, bilgilerinizi mobil kullanıcılarla kolayca paylaşın. Oluşturduğunuz kare (QR) kodu yazıcınızdan basarak hemen kullanabilirsiniz.

Resime sağ tıklayıp jpg formatında farklı kaydedebilirsiniz.

Herhangi bir yorum yapılmadı ilk yorumlayan siz olun...

İlginizi Çekebilir

SAYFAYI PAYLAŞIN

Facebook Twitter İnstagram Pinterest Mesaj Email
KAPAT

HAKKIMIZDA

Hakkımızda iletisim Yasal Uyarı Reklam Android Apple
KAPAT