Pazarlama sektörünün en prestijli etkinliği olan “marketingist”, gerek katılımcı gerekse ziyaretçilerin en doğru ve en etkin geri dönüşü alabilmesi amacıyla 4 özel bölümden oluşacak. Pazarlama alanında tanıtım araç ve hizmetlerinin yer alacağı “promopark”, baskı ve grafik tasarım hizmet ve uygulamalarına yönelik oluşturulan “prographic”, satış noktasında ürüne değer kazandıran hizmet ve uygulamalarının yer aldığı “promar” ve perakende için verimliliği artıran son çözümleri ve uygulamalarını içeren “retailtech”, pazarlama dünyasını Türkiye’nin ve dünyanın yeni trendleriyle tanıştırarak pazarlama profesyonellerini bir araya getirmeyi amaçlıyor.
“marketingist”, doğrudan pazarlama ajanslarından medyaya, reklam ajanslarından satış noktası sergileme ünitelerine, baskı hizmetlerinden perakende teknolojilerine tüm yeniliklerin sergilenmesinin yanısıra oluşturulacak zengin konferans programı ile de sektörde merak edilenlere ışık tutacak.
Pazarlamanın derin sularında yaşanan yenilikleri, yaratıcı çözümleri ve son teknolojileri bünyesinde toplayan “marketingist” , “rasgele” değil doğru sularda en etkin şekilde marka ve hizmetlerine yön vererek yenilikçi pazarlama anlayışının öncülerinden biri olmak isteyen katılımcı ve ziyaretçilere ev sahipliği yapacak.