Semt Mağazaları’nda “Yeni Sezonda, Modayı Takip Etmeyen Kalmayacak”

Alışveriş Alışveriş Semt Mağazaları’nda “Yeni Sezonda, Modayı Takip Etmeyen Kalmayacak”

Tarihler: 14 Eylül 2009 Pazartesi ~ 14 Ekim 2009 Çarşamba

Firma: Semt

Paylaş: TwitterFacebookGoogle+

istanbul.net.trEyl 14, 2009 ~ Eki 14, 2009
Semt Mağazaları’nda “Yeni Sezonda, Modayı Takip Etmeyen Kalmayacak”

Türkiye’nin ilk indirimli giyim mağazalar zinciri Semt’in yeni sezon ürünleri ile modayı takip etmeyen kalmayacak. Semt erkek, kadın ve çocuk giyiminde sadece sezonun değil sektörün en iddialı fiyatlarını, akıllı ve araştırmacı tüketicisi için sunuyor.

Semt’in kuruluşundan bugüne kadar yaptırdığı müşteri araştırmaları sonucunda elde edilen verilere göre müşteri portföyünün çok geniş hedef kitleye yayılmış olduğu görülüyor. Sürekli fiyat ve kalite karşılaştırması yapan müşterilerinin çoğunlukta olduğunu belirten Semt Mağazaları Genel Müdürü Yılmaz Yaman, “Bizi bizden daha iyi takip eden bir müşteri kitlemiz oluştu. Bu kısa zamanda böylesi yakın bir takibi açıkçası bizde beklemiyorduk. Hem yerel hem de ulusal marka öğelerini bünyemizde birleştirip müşterilerimize uygun bir kıvamda sunduğumuzda gördük ki, mağazamıza gelen müşterimiz mağazada söz sahibi olduğunu hissediyor. Şikâyetini de teşekkürünü de bizimle rahatça paylaşıyor. Biz de onları sürekli dinliyor ve isteklerine hızla yerine getirmeye çalışıyoruz. Bu yüzden müşterimizin gözünde sıcak bir marka imajı oluştu.”diyerek Semt Müşterisini tanımlıyor. Semt’in şaşırtan fiyatlarının sırrının, “herkes uygun fiyata kaliteli giyinmek ister, bu hepimizin ortak bir isteği, biz bunu sezon indirimleri ile değil tüm sezonda gerçekleştiriyoruz”, diyen Yaman, organize perakendenin genç yüzü olarak sektörde yerlerini aldıklarını belirtiyor.

Türkiye ekonomisinin yüzde 90’lık kısmının C ve alt segment profiline girdiği düşünüldüğünde Semt Mağazaları’nın satış felsefesinin büyük bir beklentiden doğduğunu söylemek mümkün. Moda ve marka arasında sıkışıp kalan ya da “markalı giyinmek” için sezon sonunu bekleyen tüketicinin Semt’in sunduğu “hesaplı fiyat” kategorileri ile giyim alışverişlerini daha rahat yaptığı görülüyor.

Yeni sezon kadın, erkek grubunda klasik ve spor reyonlarının yanı sıra genç hedef kitleye uygun Semt – Genç grup ürünleri de Semt Mağazalarının zengin ürün yelpazesi arasında.

İşte Yeni Sezonda Herkesi Giydiren Semt Fiyatları:
Gömlek: 9,90
Triko: 14,90
Pantolon: 19,90
Yağmurluk: 29,90

istanbul.net.trKültür EtkinlikSinemaKitapYeme İçmeAlışverişUlaşımİstanbul RehberiSarı SayfalarOtel RehberiGezi Rehberiİstanbul HaberleriKent RehberiSöyleşi RöportajKritikÜyelikHava Durumu