Ürün Yelpazesine Chocolips`i Ekledi, Yurtiçi ve Yurtdışında Hedef Büyüttü!

Alışveriş Alışveriş Ürün Yelpazesine Chocolips`i Ekledi, Yurtiçi ve Yurtdışında Hedef Büyüttü!

Tarihler: 22 Mart 2011 Salı ~ 22 Nisan 2011 Cuma

Firma: Chocolips

Paylaş: TwitterFacebookGoogle+

istanbul.net.trMar 22, 2011 ~ Nis 22, 2011

Ürün yelpazesine Chocolips’i ekledi yurtiçi ve yurtdışında hedef büyüttü

Pazarda 400’den fazla ürün çeşidi ile yer alan ve her geçen gün ürün yelpazesini genişleten Saray’dan bir yeni ürün daha. Tüketicilerin karşısına “Dudaktan Kalbe” mutluluk konseptli ürünü Chocolips ile çıkan Saray, gençlerin ve bayanların kalbinde taht kurmayı planlıyor.

Sektörde 400’den fazla ürün çeşidi ile faaliyet gösteren ve her geçen gün ürün gamına yeni bir ürün daha ekleyen Saray, Chocolips ile özellikle bayanları ve gençleri hedefliyor.

Chocolips’in kakaolu özel yumuşak kek üzerine nefis yoğun çikolata dolgusu ve gerçek çikolata kaplamasının birleşimi olduğunu belirten Saray yetkilileri, Chocolips’in birçok lezzetin aynı anda tadılmasını sağlayacağını ifade ettiler.

40 gramlık ambalajıyla raflarda yerini alan Chocolips’in çay ve kahve saatlerinin ayrılmaz bir ürünü olacağını söyleyen Saray yetkilileri, ürünün varoluş hikayesini “Kalbe giden yol elbette dudaklardan başlar. Biz de Chocolips’i yaratırken dudaklardan ilham aldık” şeklinde açıklıyorlar. Chocolips’in kısa bir zaman içinde çok sevildiğini ve tüketiciler tarafından yoğun bir talep gördüğünü belirten yetkililer, taleplere yetişebilmek için yeni bir üretim hattını daha devreye almayı planladıklarını açıkladılar. Chocolips’e yurtiçinden olduğu kadar yurtdışından da yoğun bir talep geldiğine işaret eden yetkililer, “Yeni ürünümüz Chocolips ile ihracattaki hedefimizi de yükselttik” dediler.

istanbul.net.trKültür EtkinlikSinemaKitapYeme İçmeAlışverişUlaşımİstanbul RehberiSarı SayfalarOtel RehberiGezi Rehberiİstanbul HaberleriKent RehberiSöyleşi RöportajKritikÜyelikHava Durumu