Vodafone Cep Merkezlerinin Vitrinleri

Alışveriş Alışveriş Vodafone Cep Merkezlerinin Vitrinleri

Tarihler: 23 Ağustos 2010 Pazartesi ~ 23 Eylül 2010 Perşembe

Firma: Vodafone

Paylaş: TwitterFacebookGoogle+

istanbul.net.trAğu 23, 2010 ~ Eyl 23, 2010

Vodafone, Türkiye’de operatör mağazacılığında bir ilke daha imza atarak Vodafone Cep Merkezleri’nin vitrinlerini Dokunmatik LCD ekranlara dönüştürüyor. Yirmi Vodafone Cep Merkezi vitrininideki LCD ekranları sayesinde Vodafone’lular, 7 gün-24 saat ekranlardan her türlü bilgiye kavuşabiliyor.

21 Ağustos 2010, İstanbul- Dünya mobil iletişim devi Vodafone yenilikçi ve özgün çalışmalarına yeni bir halka daha ekliyor. Abonelerle daha kapsamlı ve interaktif bilgi paylaşımı yaratmak amacıyla, Vodafone Cep Merkezleri’nin vitrinleri 42 inç’lik Dokunmatik LCD ekranlara dönüştürülüyor. Şimdiye kadar İstanbul’da 10, Ankara’da 5 ve İzmir’de 5 olmak üzere toplamda 20 Vodafone Cep Merkezinde hayata geçirilen bu uygulamayla, Türkiye’de operatör mağazacılığında bir ilke imza atılarak müşterilerin gece gündüz istedikleri an Cep Merkezleri’nin dokunmatik ekranlarından, güncel kampanyalar, ürün ve tarife bilgileri gibi konularda bilgi almaları sağlanıyor.

Perakende mağazalarında ilk kez bu kadar yaygın olarak kullanılan ve operatör mağazacılığında Türkiye’de ilk kez hayata geçirilen bu uygulamayla vitrin camları özel filmlerle kaplanarak dokunmatik hale getiriliyor. Önümüzdeki günlerde artarak çoğalması planlanan bu uygulama sayesinde Vodafone abonelerine her an destek vermeye devam edecek.

Vodafone Türkiye Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı ve İcra Kurulu Üyesi M. Sinan Kızıldağ konuyla ilgili yaptığı açıklamada, “Son üç yılda altyapısını üç kat daha güçlendiren Vodafone, gerek iletişim kalitesi, gerek müşteri hizmetleri anlayışı ve uygun fiyat politikasıyla Türk insanının en güvendiği markalardan biri olma yolunda hızla ilerliyor. Vodafone Cep Merkezi’ndeki Dokunmatik LCD ekran uygulamasıyla hedefimiz, mobil iletişimin avantajlarını sürekli geliştirerek müşterilerimizin, ürün ve hizmetlerimizle ilgili bilgilere diledikleri her an ulaşmalarını sağlamak. Dokunmatik LCD ekran uygulamasıyla müşterilerimizin iletişim teknolojileri konusundaki her türlü ihtiyacına cevap vermek adına yeni bir uğrama noktası oluşturuyoruz. Şu anda yurt çapına yayılmış 976 adet Cep Merkezimiz var. Bu noktalarda abonelerimizin her türlü sorunuyla ilgilenmeyi ve onlara yardımcı olmayı amaç edindik. 3 ilde başlattığımız bu çalışmayı daha da yaygın hale getirmeyi hedefliyoruz.” dedi.

istanbul.net.trKültür EtkinlikSinemaKitapYeme İçmeAlışverişUlaşımİstanbul RehberiSarı SayfalarOtel RehberiGezi Rehberiİstanbul HaberleriKent RehberiSöyleşi RöportajKritikÜyelikHava Durumu