İnsanların kendi hayat yolculuklarında toplumsal kalıpların dışına çıkarak, kendi yollarını çizmelerini destekleyen Ray-Ban, bu yıl bir bireysellik göstergesi olarak kendini ifade etmeyi kutlayan platformu Ray-Ban Studios’u lanse etti.
Ray-Ban Studios’un Martinez Brothers’dan sonraki iş birliği uluslararası elektronik müzik sahnesinin en çok itibar gören DJ’lerinden Nina Kraviz ile oldu.
Fransız ve İtalyan kadınların retro tarzından ilham alan bu vintage tarzdaki klasik model, ön plana çıkan tortoise ve havana renk alternatifleri ve düz lenslerle günümüz stiline uyarlandı.
Platform, sanatçıların kendi hayat hikayelerini paylaşabileceği bir içerik oluşturma platformu. Burada sanatçılar, bizi sık sık kim olduğumuzu unutmaya zorlayan ve uyum göstermeye iten bir dünyada, kalplerini çarptıran heyecanları nasıl besleyip özgün kişiliklerine nasıl sadık kalabildiklerini paylaşıyorlar.
Alışılmadık bir şekilde, Ray-Ban Studios’un Feel Your Beat (Ritminizi Hissedin) kampanyası müzisyenlerle kurduğu yakın ve kişisel ilişki ile onların hayatlarının, müziklerinin ve stillerinin sahne arkasına uzanıyor. Bu kampanya, sanatçıların ilham kaynağını ve çalışmalarını içeriden keşfetmekle kalmıyor, aynı zamanda Ray-Ban’in müzikle olan otantik ilişkisini ve markanın bireysellik arzusunu da yansıtıyor. Ray-Ban Studios kapsamında ayrıca markanın sanatçılarla yaptığı iş birlikleri yer alıyor.