Çatışma Yönetimi ve Müzakere, Kaya Prestige Hotel'de!
Eğitmen; Erdem Karagöz
Çatışmaya bir iletişim tarzı olarak bakın ve çatışmanın bir süreç yönetimi olduğunun farkına varın! Yapmanız gerekenlerin hepsi bu eğitimde!
Müzakere süreci ve teknikleri • Sadece 7 saniyem var ne yapabilirim ki? • Türkler nasıl mazeret üretir ve mazeretlerden sonuçlara gitme yolları? • Müzakere geri teperse ne yapmalıyım? • Ast, üst iletişiminde iknanın gücünü nasıl kullanabilirim? • İkna oyunlarındaki örneklerle ne kazanacağım? • Ben dili, biz dili, sen dili • Hangi kelimeler çatışma oluşturur. • Empatiyi yeniden tanımlamak, gerçekten kendimizi herkesin yerine koyabilir miyiz? • Çatışma yönetim teknikleri • Sorunla insanı ayırt etmek, öfke kontrolü, • Duyguları kontrol altına almak, buzdolabı tekniği
-Grup İndirimi biletleri 9 adet bilet alımında geçerlidir.-Grup İndirimi biletler sadece biletix web sitesi üzerinden satılacaktır.
Sitemizde yer alan Mekan sahipleri ,etkinlik düzenleyenler, Kare (QR) kodunuzu oluşturun, bilgilerinizi mobil kullanıcılarla kolayca paylaşın. Oluşturduğunuz kare (QR) kodu yazıcınızdan basarak hemen kullanabilirsiniz.