Dijital Çağda Pazarlama ve Marka Y.

Tarihler: 13 Ocak 2018 Cumartesi ~ 13 Ocak 2018 Cumartesi 13 Ocak 2018 10:00

Yer: Hanersman Yönetim

Ücret: - 100.00 TL

Nereden Alınır: Biletix Çağrı Merkezi: 0216 556 98 00 Biletix Satış Noktaları,www.biletix.com ve Mekan gişe

Paylaş:

Yorumlar:

istanbul.net.tr Oca 13, 2018 ~ Oca 13, 2018
Dijital Çağda Pazarlama ve Marka Yönetimi

Yaşayan ve Yaşatan Markalar Çağı’nda markanızın yolculuğu nasıl geçiyor? veya

Hayata geçirmek istediğiniz iş fikri bu yolculuğa nasıl bir donanım ile çıkmalı?

Günümüz tüketicisinin ihtiyaçlarının ve tercihlerinin hızlı değiştiği bir dönemdeyiz. Hem piyasada bulunan hem de yeni çıkacak ürün ve hizmetlerin bu değişim dinamiklerini baz alması, tüketiciyi iyi tanıması, proaktif çözüm sunabilme ve bu çözümleri doğru hedef kitle ile buluşturabilmek konusunda doğru teknikleri kullanabilmesi sürdürülebilir başarı için  büyük önem taşımaktadır. Pazarlama ve marka yönetiminin birbiri ile etkileşim halindeki yapısı, başarılı bir yönetim için her iki alanda da belli seviyede bilgiye sahip olunmasını gerektirmektedir. 

Eğitim, uygulamalı olarak sıfırdan bir markanın yaratılması/ mevcut markalar icin revizyonlar ve pazarlama sürecinin kurgulanmasını kapsamakta, hem teorik bilgiler hem de önde gelen başarılı markalara dair örnekler içermektedir. 

Eğitim sonunda Katılım Sertifikası verilecektir.

Eğitimin İçeriği
Dijital Çağa Makro Bakış
Pazarlamada İkna Yöntemleri
Müşteri ve İçgörü Analizi 
Doğru Hedef Kitle İle Buluşmak: Pazar ve Tüketici Analizleri 
Segmentasyon ve Hedef Pazar Seçimi 
Dijital Pazarlamada Yöntem ve Araçlar 
Pazarlama ve Marka Yönetimi Stratejisinin Oluşturulması 
Marka Kimliği ve Konumlandırma
Pazarlama Planının Hazırlanması
Müşteri Deneyimi, Kampanya ve Reklam Stratejileri İpuçları
Pazarlama ve Marka Yönetiminde Başarı Kriterleri
Müşteri Sadakati ve Memnuniyeti Süreçleri
Markalar ve Sosyal Sorumluluk Projeleri
İtibar Yönetimi ve İletişim

Eğitimin Sağlayacağı Faydalar
Yeni ürün ve hizmetlere dair marka geliştirme aşamaları nelerdir?
Müşteri /Tüketici ihtiyaçları nasıl analiz edilir?
Ürün ve hizmetlere uygun hedef kitle/pazar nasıl belirlenir?
Bir markanın pazarlama süreçleri nelerdir?
Pazarlama ve Marka Yönetiminde uygulaman güncel trendler nelerdir?
Doğru pazarlama karması ve pazarlama planı nasıl oluşturulur?
Müşteri memnuniyeti ve marka sadakati yaratmak için hangi bileşenler olmazsa olmazdır?
Sorularına dair bilgi sahibi olacaksınız. 

Kimler Katılmalı
Pazarlama, Marka Yönetimi, Satış, Ürün Yönetimi alanında çalışan veya kariyer planlayan profesyoneller, Girişimci adayları, Girişimciler

Eğitmen Hakkında
HANERSMAN Yönetim Danışmanlığı Araştırma ve Pazarlama Hizmetleri kurucusu Ecehan Ersöz, Karşıyaka İzmir doğumludur. 

Orta ve Lise eğitimini İzmir Buca Anadolu Lisesi’nde tamamladıktan sonra üniversite eğitimine İstanbul’da devam etmiştir. Yıldız Teknik Üniversitesi Elektrik Mühendisliği lisans eğitimi sonrasında 2007 yılında İstanbul Teknik Üniversitesi Kontrol ve Otomasyon Yüksek Lisans Programı’nı tamamlamıştır. Yüksek lisans eğitimi sırasında yapay zeka, uzman sistemler, yapay sinir ağları, bulanık mantık konularında dersler almıştır. 

2012 yılında İstanbul Bilgi Üniversitesi MBA programını tamamlamıştır. Eğitim sırasında strateji, finans, pazarlama, tüketici davranışları, satış yönetimi, dağıtım kanalı yönetimi, marka yönetimi, operasyon yönetimi ve proje yönetimi konularında dersler almıştır.  Halen ITU’de İşletme Doktorası’na devam etmektedir. Profesyonel kariyerinde  Vitel, Vestel, Kale Kilit, Colgate Palmolive, Şişecam ve Adil Işık gibi firmalarda satış/pazarlama/marka yönetimi, pazar/tüketici araştırmaları, strateji geliştirme, mühendislik, kalite /süreç iyileştirme, proje yönetimi, konularında tecrübe kazanmıştır. 

Çalışma hayatının yanında farklı sivil toplum kuruluşlarında görev alan Ecehan Ersöz, GYİAD (Genç Yönetici ve İş Adamları Derneği), TUAD (Türkiye Araştırmacılar Derneği), KALDER (Kalite Derneği), TKYD (Türkiye Kurumsal Yönetim Derneği), TBD (Türkiye Bilişim Derneği), TEID (Etik ve İtibar Derneği), YDD (Yönetim Danışmanları Derneği) ve JCI (Juniour Chamber International) üyesidir. 

Profesyonel iş hayatının yanında kişisel gelişime önem veren Ecehan Ersöz, yelken, fotoğrafçılık, yağlı boya tablo, film yapımı konuları ile ilgilenmekte aynı zamanda ürün tasarım çalışmalarında da bulunmaktadır. 

*  Egitim, numarasız oturma duzenlidir.*  Egitim saatleri 10.00 - 17.30 arasındadir.*  PDF bilet satın alan müşterilerimizin biletlerinin çıktılarını   yanlarında bulundurmaları gerekmektedir.*  Eğitim sonunda Katılım Sertifikası verilecektir.*  Eğitmen, Ecehan Ersöz’dür.

istanbul.net.tr

Kare Kod (QR) Uygulaması

Sitemizde yer alan Mekan sahipleri ,etkinlik düzenleyenler, Kare (QR) kodunuzu oluşturun, bilgilerinizi mobil kullanıcılarla kolayca paylaşın. Oluşturduğunuz kare (QR) kodu yazıcınızdan basarak hemen kullanabilirsiniz.

Resime sağ tıklayıp jpg formatında farklı kaydedebilirsiniz.

Herhangi bir yorum yapılmadı ilk yorumlayan siz olun...
Yorumlar yaparak sesini duyur..!

İlginizi Çekebilir

Aile Eğlencesi Atölye Kurs Bale Çocuk Oyunları Dans Haberler Foto Galeri Video Galeri Daha Fazlasını Göster

SAYFAYI PAYLAŞIN

Facebook Twitter Google Pinterest Mesaj Email
KAPAT

HAKKIMIZDA

Hakkımızda iletisim Yasal Uyarı Reklam Android Apple
KAPAT