Etkinlik Detayları
Bir Deneyim Yolculuğu: Mutlu Çalışandan Sadık Müşteriye …
- Teknolojinin hızla ilerleyişine rağmen, müşterilerin sadakatini kazanmak daha da zor hale geliyor.
- Ürünler sektörde birbirinin aynısı olmaya yüz tutarken, rekabette farklılaşmanın yolları kaliteli olmaktan geçmiyor artık! Kalite, herkesin sunmak zorunda olduğu temel bir özellik.
- Müşterinin gözünde aynı olan markalar, müşteriyi ellerinde nasıl tutacak ve yeni müşteri edinmenin bir formülü var mı?
- Çalışan mutluluğu, hizmet kalitesini etkiler mi?
- 21. yüzyılda çalışanlar nasıl motive olurlar? Çalışanın motivasyonundan şirketler sorumlu mudur?
- Çalışanları, ortak amaçta birleştirmek kolay mı?
- Gerçekten kültür, stratejiyi kahvaltı niyetine yer mi?
- Mutlu Çalışan ve Sadık Müşteri oluşturunca kazanan kim olacak?
1,5 saatlik oturumda yukarıdaki konuları konuşacağız. Aklımıza takılanları soracak ve tecrübelerimizi birbirimizle paylaşacağız.
Google Classroom üzerinden sunum paylaşımı ve katılımcıların 1 yıl boyunca birbiriyle ve eğitmenle iletişim kuracakları kapalı bir mesajlaşma ortamı
Eğitime Kimler Katılmalı?
Pazarlama, İnsan kaynakları, Müşteri Hizmetleri, Ürün Geliştirme, İş Geliştirme profesyonelleri, Müşteri /Çalışan Deneyimi Tasarımcıları ve bu konularda kendini geliştirip, kariyerine katkı sağlamak isteyen profesyoneller.
Eğitim Tarihi ve Saati
25 Şubat 2021 Perşembe
21.00-22.30
Eğitim Yeri
Zoom uygulaması üzerinden gerçekleşecektir. Zoom ID ve şifreleri, eğitimden 2 saat önce, belirtmiş olduğunuz mail adresinize gönderilecektir.
Biletino Fırsat Bileti
4 Şubat'a kadar max. 10 kişi için %25 indirimli fiyat opsiyonu sunulacaktır.
Genel Bilet
Eğitim gününe kadar geçerli indirimsiz fiyattan sunulacak bilettir.
Sosyal medyada bizi takip etmeyi unutmayın!
https://www.linkedin.com/in/handemuğlalı/
https://www.instagram.com/handemuglaliakademi/
https://twitter.com/HandeMuglal