

Müşteri İlişkileri Yönetimi
Tarihler: 25 Ocak 2022 Salı ~ 25 Ocak 2022 Salı 25 Ocak 09:00 - 25 Ocak 09:30
Yer: Akademi Talks - Online
Ücret: Genel Katılımcı - 1255 TRY
Nereden Alınır: www.biletino.com
Yorumlar:
Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitim Programı
Eğitimin İçeriği:
- Müşteri kavramı
- Müşteri Memnuniyeti Yönetimi’nin önemi
- Müşteri İlişkileri Yönetimi – Temel işlevler
- Müşteri memnuniyeti - müşteri tatmininin temel unsurları – kazan –kazan ilişkisi
- Müşteri için değer yaratma
- Müşteriyle temas ve iletişim - İletişim modeli ve unsurları
- Müşteriyle iletişimde empati
- Müşterilerle iletişim biçimleri - Kritik anlar
- Temas anı analizi
- Müşteriye hizmetin bireylere olumlu etkileri
- Müşteriyi kazanma ve tutma
- Kaybedilen müşterinin kazanılması -Müşteri şikayetlerinin ele alınması
- Müşteri memnuniyetinin maliyeti
- Müşteri memnuniyetini ölçme ve değerlendirme
Eğitim ücreti: 1.250 TL
Eğitim Süresi : 12 saat
Eğitim Tarihi ve Yeri : 25 OCAK 2022 SALI - CANLI // Uzaktan Eğitim - Online Eğitim - Supervizyon Eğitimi
Kayıt ve Detaylı bilgi için; 0 552 950 47 27 nolu telefondan ulaşabilirsiniz.
Saygılarımızla
AkademikTALKS
BİLETLER:
1 - Genel Katılımcı - 1255 TRY

istanbul.net.tr
Kare Kod (QR) Uygulaması
Sitemizde yer alan Mekan sahipleri ,etkinlik düzenleyenler, Kare (QR) kodunuzu oluşturun, bilgilerinizi mobil kullanıcılarla kolayca paylaşın. Oluşturduğunuz kare (QR) kodu yazıcınızdan basarak hemen kullanabilirsiniz.
Resime sağ tıklayıp jpg formatında farklı kaydedebilirsiniz.