Değişen ve dönüşen günümüz dünyası, hem firmaları hem de firma çalışanlarını özellikle de geçtiğimiz şu zor günlerde motive etmek bir hayli zor.
Bu noktada gerek işletmelerin gerekse markaların hem müşteri tarafında hem de çalışan tarafında gönüllü bir davranış değişikliğini sürdürülebilir hale getirmek için birçok yönteme başvurmaktadır.
Bu yöntemlerden biri de adını giderek sıkça duyduğumuz “oyunlaştırma kavram” oyunlaştırma; gerçek hayattaki motivasyonel problemleri oyun dinamikleriyle uygulayıp çözen iş modelidir.
Sağlıktan, eğitime, eğitimden spora ve iş dünyasına kadar başarının sürdürülebilir olması adına ihtiyaç duyacağım bir stratejiyi barındırıyor.
Pazarlama odaklı oyunlaştırma eğitimiyle; marka ve işletmeler gönüllü birer marka elçisi yaratabilecekleri, pazar payları ve marka sadakati konusunda sürdürülebilir başarıyı yakalamaları bir ortam sağlayabilirler.
Marka ve işletmeler oyunlaştırma stratejisiyle marka farkındalığı, müşteri etkileşimi ,marka sadakati ve marka bağlılığı oluşturup kendilerini konumlandırabilirler.
EĞİTİM BAŞLIKLARI
OYUNLAŞTIRMA (GAMIFICATION ) NEDİR
PAZARLAMA ODAKLI OYUNLAŞTIRMA NEDİR
MARKALARIN OYUNLAŞTIRMA ÖRNEKLERİ
MÜŞTERİ SADAKATİ NEDİR
MÜŞTERİ SADAKATİ VE OYUNLAŞTIRMA (MÜŞTERİ SADAKATİ (1.0 , 2.0, 3.0)
Sitemizde yer alan Mekan sahipleri ,etkinlik düzenleyenler, Kare (QR) kodunuzu oluşturun, bilgilerinizi mobil kullanıcılarla kolayca paylaşın. Oluşturduğunuz kare (QR) kodu yazıcınızdan basarak hemen kullanabilirsiniz.