Mavi, mağazalarındaki interaktif uygulamalara bir yenisini daha ekleyerek, müşterilerini şaşırtmaya devam ediyor. Mavi İstinyePark müşterileri, Türkiye’de ilk defa Microsoft Kinect teknolojisi kullanılarak yaratılan dijital uygulama sayesinde, mağaza vitrinine yerleştirilen interaktif ekranın karşısına geçip ellerini hareket ettirerek, 2012 İlkbahar-Yaz koleksiyon ürünlerinin arasında gezinebiliyor. Müşteriler yeni mağazacılık deneyimiyle, hem kendilerine en yakışan Mavi jean’i buluyor, hem de sürpriz hediyeler kazanma şansını yakalıyor.
Facebook’ta 470.000 hayranı, Twitter’da 7.800 takipçisi bulunan Mavi, sosyal medyada hayata geçirdiği öncü projeleri mağazalarına taşıyan farklı kurgularla dikkat çekiyor. Aralık ayında İstinyePark ve Beyoğlu mağazalarının vitrininde “Mavi Tweetwall” projesini hayata geçiren Mavi, takipçilerinden gelen yeni yıl mesajlarını canlı olarak yayınlamıştı. 1 hafta boyunca 6.200 “#çoksev” etiketli tweet yollanmış, Mavi Twitter takipçi sayısı %20 artış göstermişti.
Sitemizde yer alan Mekan sahipleri ,etkinlik düzenleyenler, Kare (QR) kodunuzu oluşturun, bilgilerinizi mobil kullanıcılarla kolayca paylaşın. Oluşturduğunuz kare (QR) kodu yazıcınızdan basarak hemen kullanabilirsiniz.
Yorumlar ve DerecelendirmelerHerhangi bir yorum yapılmadı ilk yorumlayan siz olun...