MİLENYUM TEKNOLOJİSİ PUMA İLE TÜRKİYE’DE!
Dünyaca ünlü spor markası PUMA, 14 ülkede aralarında İstanbul’un da bulunduğu toplam 22 şehirde çarpıcı ve sıra dışı bir projeksiyon sistemiyle daha önce denenmemiş bir reklam mecrasını kullanıyor.
Londra’dan gelen özel bir ekibin düzenlediği projeksiyon sistemi; eş zamanlı olarak Rusya, Dubai, Hindistan, Romanya, Ukrayna, Macaristan, Güney Afrika gibi ülkelerde de gösteriliyor. Daha önce Türkiye’de denenmeyen bu sistem sayesinde PUMA, tüketicisi ile etkileyici ve farklı bir mecrada buluşuluyor.
Özel ve Donanımlı Araç ile Tüm Binalara Yansıtılabiliyor...
Yoğun ve işlek caddelerdeki binaların üzerine yansıtılan sistemi, diğer projeksiyonlardan ayıran en önemli özelliği sesli olarak izlenebilmesi. Özel ve donanımlı bir aracın içinden yansıtılan görüntüler, gece boyunca birçok noktayı ziyaret edebiliyor. Londra’dan gelen ekip şehirde ön çalışma yaparak uygun noktaları keşfediyor ve ertesi gece seçilen bölgelerde görsel şov gerçekleştiriliyor. Diğer görsel reklamlardan farklı olarak, o esnada yoldan geçmekte olan kitleye sürpriz bir şekilde ulaşan projeksiyon sistemi, Türkiye’de Ankara ve İstanbullular ile paylaşıldı.
Geceleri Capetown, Dubai, Mumbai, Moskova ve İstanbul gibi canlı ve gözde şehirlerin caddelerini renklendiren klip, etkileyici bir görsellikte tüketici ile buluşuyor.
PUMA’nın Runway adını verdiği reklam kampanyası çerçevesinde düzenlenen projeksiyonda ünlü şarkıcı Paolo Nutini yer alıyor. Paolo Nutini’nin “New Shoes” adlı şarkısı ile çekilen reklam klipi, enerjik ve keyifli bir ritme sahip. Hareketli ve çarpıcı sahnelerden oluşan reklam filminde; Nutini’ye özel bir dans ekibi de eşlik ediyor. PUMA Runway Koleksiyonu’nun lanse edildiği filmde, PUMA’nın performans ve modayı bir arada barındıran tekstil ve aksesuar ürünleri dikkat çekiyor.