Türkiye`de `Slam` Modası Başladı

Tarihler: 07 Ocak 2008 Pazartesi ~ 13 Ocak 2008 Pazar

Firma: Slam

Paylaş:

Yorumlar:

istanbul.net.tr Oca 7, 2008 ~ Oca 13, 2008
Yelken ve denizcilik dünyasının ünlü İtalyan giyim markası SLAM Türkiye’de!
TÜRKİYE’DE “SLAM” MODASI BAŞLADI
Günlük yaşam ve spor giyim üzerine tasarladığı giysi ve aksesuar koleksiyonları ile dünyaca ünlü markalardan biri olan SLAM, Çeşme Alaçatı’dan sonra, Kalamış Marina otoparkı karşısında ve İstinye Park Hillside Club’ta da mağaza açtı.

Özel tasarımları ve ürün grupları ile spor ve günlük giyimde “ileri teknolojisi” ile fark yaratan SLAM, giyim alışkanlıklarınızı değiştirecek kadar iddialı ürünleriyle Türkiye’de. Giyimde rahatlığı ve sportifliği arayanlara seslenen SLAM, tüm koleksiyonlarında kullandığı inovatif çözümler ve yüksek teknolojiyle şıklığı bir araya getirmesiyle tanınıyor.

Kalamış Marina otoparkı karşısında, İstinye Park Hillside Club’ta ve Çeşme Alaçatı’da açtığı mağazalarla ülkemize hızlı bir giriş yapan SLAM, bir yandan günlük yaşamda spor ve rahat giyim için şık ve modern tasarımlar sunan “Fall-Winter 2008 Sportswear” koleksiyonuyla, diğer yandan sporla, özellikle yelkencilikle ilgilenenler için “ileri teknoloji” ile tasarladığı giysi ve ekipmanlarla çeşitli seçenekler sunuyor.

Yelken ve denizcilik için geliştirdiği yüksek teknolojisinden aldığı tecrübeyi ve İtalyan olmasından gelen tasarım gücünü günlük giyimde kullanan SLAM, deforme olmayan, solmayan, güneşin yakıcı ışıklarına karşı koruyucu ve nefes alan yeni nesil akıllı kumaşlar ile hem kullanım rahatlığı, hem de şıklık sağlıyor. Tasarımlarında rahatlığı ön plana çıkaran, sınırsız hareket özgürlüğü sağlayan modelleri moda renklerle buluşturan SLAM’in farklı zevklere göre tasarlanmış 300 parçalık koleksiyonu var.

SLAM
1979’da İtalya’nın Cenova şehrinde kurulan SLAM, 1980 yılında ilk inovatif ürünü olan ve Mickey Bear adını verdiği “termal” ve “su geçirmeyen montu” tanıttı. 1994’te Portovenere’de ilk mağazasını açan SLAM, 2000 yılında özellikle denizcilikte kullanılan, pamuktan 5 kat daha hızlı kuruyan, hava geçirme özelliğine sahip, vücudu UVA ışınlarından koruyan, “yıka ve giy” formatında üretilen özel kumaşı tanıtan ilk İtalyan markası oldu. SLAM, vücudun ısısını dışarı vermeyen ancak vücudu kendi serinliğinde tutan “Iceskin” teknolojisini de ürünlerinde kullanıyor.
1990’da İtalyan Yelken Federasyonu ile resmi sponsorluk anlaşması yapan SLAM, bu anlaşmayı günümüze dek taşırken, SLAM sponsorluğunda yarışan yelkenci Alessandra Sensini 2000 Sidney Olimpiyatları’nda altın, 2004 Atina Olimpiyatları’nda ise bronz madalya kazandı. Markanın yüzü ve destekçisi Russell Coutts, dünyanın en zor yelken yarışı olarak kabul edilen America’s Cup’ta 3 defa şampiyon olmasının yanı sıra dünya yelkencilik sıralamasında 22 ay süreyle “1 numarada” kalma rekorunun ve 1984 Los Angeles Olimpiyatları’nda bir altın madalyanın sahibi.

Türkiye`de `Slam` Modası Başladı

istanbul.net.tr

Kare Kod (QR) Uygulaması

Sitemizde yer alan Mekan sahipleri ,etkinlik düzenleyenler, Kare (QR) kodunuzu oluşturun, bilgilerinizi mobil kullanıcılarla kolayca paylaşın. Oluşturduğunuz kare (QR) kodu yazıcınızdan basarak hemen kullanabilirsiniz.

Herhangi bir yorum yapılmadı ilk yorumlayan siz olun...
Yorumlar yaparak sesini duyur..!

SAYFAYI PAYLAŞIN

Facebook Twitter Google Pinterest Mesaj Email
KAPAT

HAKKIMIZDA

Hakkımızda iletisim Yasal Uyarı Reklam Android Apple
KAPAT