GÜLER KAZMACI İLE, YÖNETİCİLER İÇİN; GÜZEL KONUŞMA VE İLETİŞİM BECERİLERİSertifika Programı
AMAÇ :
Konuşmak “iki yanı keskin bıçaktır”.
Eğer dili düzgün kullanıyorsanız, sesiniz eğitimli olup karşı tarafın kulağına güzel geliyorsa ve iletişim kurallarına uygun konuşuyorsanız, işinizde ve ilişkilerinizde daha başarılı oluyorsunuz.
Ama eğer dili, sesinizi ve iletişim gereklerini yanlış kullanıyorsanız, işinizde ve ilişkilerinizde başarısızlıklar olduğu gibi, “kendiniz ifade etme” sıkıntıları çektiğiniz için, kendinizle olan ilişkiniz de aksayabiliyor.
Bu nedenle iletişim becerileri ve güzel Türkçe dersleri her meslekten, her yaştan, her statüden insanı “hayati” olarak ilgilendiriyor.
Toplumsal hayatta “başarılı” konumda olan siyasetçilerin, yerel yöneticilerin ve üst düzey bürokratların bile ihtiyaç duyup ders aldığını düşünürseniz, konunun önemi bir kez daha vurgulanmış oluyor.
Bu eğitimimizin amacı; yönetici ve yönetici adayları için konuşma ve iletişim becerilerini geliştirmektir.
PROGRAMIN İÇERİĞİ
*GÜZEL KONUŞMA
• Diksiyon, • Fonetik, • Artikülasyon, • Vurgulama, • Tonlama, • Konuşma Temposu, • Ses Tekniği, • Nefes Tekniği
*İLETİŞİM BECERİLERİ
• İletişim Temeli, - Kendimizle İletişim, - İkili İletişim, - Grup İçinde İletişim, - Kitle Önünde İletişim, • İletişim Psikolojisi, - 4 N Kuralı, - Ne Anlatacaksınız?, - Nasıl Birine Anlatacaksınız?, - Neden Anlatacaksınız?, - Bu İletişimden Uzun Vadede Ne Bekliyorsunuz?
• İletişimde Dış Görünüm Faktörleri Ve İletişim Kazaları, • İletişimde Genel Ve Pratik Bilgilerin Üst Başlıkları:
- İyi Bir Dinleyici Olmak, - Dengeli Olmak, - Göz Teması Kurmak, - Dikkat Çekmek, - Baskın Olmamak, - Eleştiriyi Bilmek, - “Ekonomik” Olmak
EĞİTİMCİ: Güler KAZMACI