13-14 Kasım: Aile Şirketlerinde Yönetim – Abdullah Bozgeyik / Aile Yönetimi İnceleme, Zayıf ve Güçlü Yanları, Kurumsallaşma 15-16 Kasım: İhracatçılara Uluslar arası Pazarlara Giriş Yöntemleri – Prof. Dr. Zeynep Bilgin / Uluslararası Pazarlama Fonksiyonları, Uluslararası Pazar Bölümlerinin Analizi ve Hedef Pazar Seçimi 15-16 Kasım: Satınalma Yönetimi – Yrd. Doç. Dr. Murat Baskak / Tedârik İşlevi, Kalite Güvence Sisteminde Satınalmanın Önemi, Zamanında Satınalma. 15-16 Kasım: İşletme Bütçelerinin Bir Kontrol Aracı Olarak Hazırlanması ve Kullanımı – Yrd. Doç. Dr. Barış Sipahi / İşletme Bütçeleri Ve Yönetim.İşletme Bütçelerinin Temel Ayrımı, Bütçe Çeşitleri Ve Bütçe Sistemi
15-16 Kasım: İletişim, Diksiyon, Fonetik Teknikleri ve Etkili Güzel Konuşma – Hitabet – A. Veyis Ateş / İletişimde muhatap ve muhatapları olumlu veya olumsuz etkileyen yönler nelerdir?, Beden dilimi, konuşma dilime uygun hale nasıl getirebilirim
18-19 Kasım: Problem Çözme – Abdullah Bozgeyik / Kriz Dönemindeki Problemler, Problem Tipleri, Problem Çözme Döngüsü
20-21 Kasım: Stratejik Pazarlama – Prof. Dr. Zeynep Bilgin / Modern Pazarlama Yönetimi Pazarlama Fırsatlarının Belirlenmesi ve Değerlendirilmesi, Mamul-Fiyat Prg.
20-21 Kasım: Risk Yönetimi – Dr. Bülent Uygun / Temel Kavramlar: Finansal Risk ve Beklenen Getiri, Risk yönetimine neden ihtiyaç var?
Sitemizde yer alan Mekan sahipleri ,etkinlik düzenleyenler, Kare (QR) kodunuzu oluşturun, bilgilerinizi mobil kullanıcılarla kolayca paylaşın. Oluşturduğunuz kare (QR) kodu yazıcınızdan basarak hemen kullanabilirsiniz.
Yorumlar ve DerecelendirmelerHerhangi bir yorum yapılmadı ilk yorumlayan siz olun...