Marka ve Tüketici İlişkileri BilgiARENA//10’da Tartışılıyor

Tarihler: 17 Mart 2010 Çarşamba ~ 19 Mart 2010 Cuma 20.30

Yer: Dolapdere Kampüsü

Adres: Dolapdere Kampüsü Kurtuluşderesi Cad. No:47 Dolapdere Beyoğlu İstanbul

Paylaş:

Yorumlar:

istanbul.net.tr Mar 17, 2010 ~ Mar 19, 2010

BİLGİ Kariyer Gelişim Merkezi ve İşletme-Ekonomi Kulübü tarafından bu yıl üçüncüsü düzenlenen bilgiARENA//10; atölyeler, söyleşiler ve vaka çalışmaları eşliğinde Arçelik, Microsoft, Turkcell, Sabancı, Adidas, Garanti Bankası, Coca Cola, Microsoft, T-box, Kodalfa, Inditex gibi sektörün önde gelen firmalarının temsilcilerini “Markalaşma, Algı Yönetimi, Marka-Tüketici İlişkisi” başlığı altında biraraya getiriyor

Geçtiğimiz yıllarda yoğun katılımın yaşandığı bilgiARENA//10’da bu sene de öğrenciler ve iş dünyasından katılımcılar farklı sektörlerdeki marka algısı ve yönetimi konularında fikir sahibi olacaklar. Üç gün sürecek etkinliklerde; sinemada ve moda sektöründe marka yaratmaktan, marka güvenilirliği, tüketici ilişkileri ve kurumsal sosyal sorumluluk projelerinin marka üzerindeki etkilerine kadar farklı konularda söyleşiler gerçekleşecek. Tüm üniversite öğrencilerine açık olan etkinlikler ücretsiz gerçekleşecek. Altı etkinliğe katılan öğrencilere sertifika verilecek.

17 Mart 2010

10.30-11.00 Bilgi Arena//10 Açılış Konuşmaları
11.00-12.15 Söyleşi: "E-Ticarette Girişimcilik"-Yemeksepeti.com Kurucu Ortak-Melih Ödemiş
12.30-13.45 Söyleşi: "Marka Güvenirliği"-Arçelik Reklam ve Marka Müdürü-Bahar Soysal
14.15-15.30 Söyleşi:"Tabuları Yıkan Şarap Cumartesi: Bir Farklılaşma Hikayesi"-Cumartesi Ürün Müdürü-Ahmet Yüce Kayra Pazarlama Müdürü-Gözdem Gürbizatik
15.45-17.00-Söyleşi:" Marka-Pazarlama İlişkisi" -Microsoft Türkiye Windows Pazarlama Grup Müdürü Mehmet Nuri Çankaya

18 Mart 2010

10.30-11.45 Panel: "Marka-Girişimci Dayanışması"- Turkcell İnovasyon Yönetimi & Stratejik İşbirlikleri Birim Yöneticisi Alaadin Alpay, Kodalfa Genel Müdürü İhsan Elgin
12.00-13.15 Söyleşi:"Sinemada Marka Yaratmak"-Recep İvedik Serisi Yönetmen-Senaristi-Togan Gökbakar
13.30-14.45 Söyleşi:"Moda Sektöründe Markalaşmak"-Inditex İşe Alım ve Eğitim Müdürü-Aslı Ak
15.00-16.15 Söyleşi:"Holdinglerin Marka Gücü" Sabancı Holding Kurumsal İletişim Direktörü-Suat Özyaprak
16.30-17.45 Case Study: -Pegasus Hava Yolları Pazarlama Müdürü Özlem Mutluer

19 Mart 2010

10.30-11.45 Söyleşi:"Marka-Reklam İlişkisi"-Adidas Pazarlama Direktörü-Müge Çelebioğlu Acar
12.00-13.15 Söyleşi:"Büyük Düşünen Markalar"-Garanti Bankası Ödeme Sistemleri Müdürü-Yalın Özcan
13.30-14.45 Söyleşi:"Markalaşmada Yaratıcılık ve Farklılaşma" T-box Üretim Müdürü-İlknur Emir
15.00-16.15 Söyleşi:"Uluslararası Marka Yönetimi"- Coca Cola İş Geliştirme Müdürü-Levent Soygür
16.30-17.45 Panel: "Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projelerinin Marka Üzerindeki Etkisi" UNDP (BM Kalkınma Programı), IBM Türk, Vodafone, Cisco, Visa

Marka ve Tüketici İlişkileri BilgiARENA//10’da Tartışılıyor

istanbul.net.tr

Kare Kod (QR) Uygulaması

Sitemizde yer alan Mekan sahipleri ,etkinlik düzenleyenler, Kare (QR) kodunuzu oluşturun, bilgilerinizi mobil kullanıcılarla kolayca paylaşın. Oluşturduğunuz kare (QR) kodu yazıcınızdan basarak hemen kullanabilirsiniz.

Herhangi bir yorum yapılmadı ilk yorumlayan siz olun...
Yorumlar yaparak sesini duyur..!
Aile Eğlencesi Atölye Kurs Bale Çocuk Oyunları Festival Haberler Foto Galeri Video Galeri Daha Fazlasını Göster

SAYFAYI PAYLAŞIN

Facebook Twitter Google Pinterest Mesaj Email
KAPAT

HAKKIMIZDA

Hakkımızda iletisim Yasal Uyarı Reklam Android Apple
KAPAT