Tüketici Yüzyılında Pazarlama - Krallarla İletişimin İncelikleri

Tarihler: 22 Ocak 2004 Perşembe ~ 23 Ocak 2004 Cuma 22-23 Ocak 2004

Yer: Ceylan Intercontinental Hotel İstanbul

Nereden Alınır: Ayrıntılı Bilgi İçin: Accord İletişim Yönetim Danışmanlığı

Adres: Askerocağı Caddesi No:1 Elmadağ
Şişli İstanbul

Telefon: 0212 272 80 30

Paylaş:

Yorumlar:

istanbul.net.tr Oca 22, 2004 ~ Oca 23, 2004
‘KRAL ÖLDÜ ! YAŞASIN YENİ KRAL’
İKTİDARIN YENİ SAHİBİ TÜKETİCİLERLE İLETİŞİMİN İNCELİKLERİ, MEDIACAT FORUM 2003”te TARTIŞILACAK ...
26 Aralık 2003, İstanbul – Pazarlama iletişimi sektörü dergisi MediaCat tarafından 4-5 Aralık 2003 tarihlerinde düzenlenmesi planlanan, ancak İstanbul’da yaşanan üzücü olaylar nedeniyle ertelenen “Tüketici Yüzyılında Pazarlama – Krallarla İletişimin İncelikleri” konulu MediaCat Forum 2003, 22-23 Ocak 2004 tarihlerinde İstanbul Ceylan Intercontinental Otel’de gerçekleşiyor.
Üretim, pazarlama, satış, reklam, halkla ilişkiler, sponsorluk gibi süreçlerde tüketicinin değişen rolü ve etkisinin değerlendirileceği ve bu yıl ilki düzenlenen MediaCat Forum 2003, iletişim sektörünün önde gelen isimlerine ev sahipliği yapıyor.
Zenith Optimedia Dünya Araştırma Direktörü Stuart James Nicholson, Interdirect Network Yönetim Kurulu Üyeleri Peter Van den Busken ve Richard Marshall, Landor Direktörü Pascal Piedford, Round Co. Yöneticisi Viladimir Dimitroff’un de aralarında bulunduğu 55 yerli ve yabancı uzman, günümüz dünyasında tüketiciyle ilişkileri tüm boyutlarıyla irdeleyecekler.
Forumun birinci günü olan 22 Ocak’ta, Unilever Yönetim Kurulu Üyesi Hakan Behlil’in “Tüketicinin Üretimdeki Rölü” üzerine yapacakları konuşmayla start alacak olan MediaCat Forum 2003’de tüketici analizleri, reklam ve halkla ilişkilerde tüketici odaklı yaklaşımlar, global tüketici hareketleri, bilinçlenen ve örgütlenen tüketici profilinin ilgili süreçlere yansımaları gibi bir dizi konu, paralel oturumlar ve workshoplar aracılığıyla tartışılacak.
Forumun birinci gününde: Tüketici, Reklam Ve Medya; Tüketici Nereye Gidiyor; Pazarlama İletişimi Ve Müşteriye Odaklanma; Tüketici Araştırmalarında Yeni Yaklaşımlar; Reklamcılığın Eskiyen Doğruları Yeni Kuralları; Pazarlamada Görsel İletişim; Sağlık Hizmetlerinde Marka Olmanın Koşulları; başlıklı oturumların yanısıra Doç Dr. Turgay Biçer’in yönetiminde ‘Pazarlamada ikna ve NLP’ başlıklı bir workshop gerçekleştirilecek.
İkinci günde ise: Türk Markalarının Global Karnesi; Eğlence Pazarlamasında Trendler; Doğrudan Pazarlama ve Marka İmajı; Global ‘Tüketici Hareketi’ ve Pazarlama Etiği; Ölçülebilir Sponsorluk ve Marka Değeri; Halkla İlişkiler, Medya ve Tüketici; Ürün Geliştirmenin Değişen Paradigmaları; ve CRM; başlıklı oturumların yanısıra marka danışmanı Fatoş Karahasan yönetiminde ‘Sadık müşteri aşık müşteridir. Başarılı markaların hedef kitle yönetim teknikleri” konulu bir workshop düzenlenecek.
MediaCat Forum 2003, Turkcell, Universal McCann, Zenith Optimedia, Energy Media, Interdirect Marketing ve Ströer Kentvizyon sponsorluğunda gerçekleşecek.

istanbul.net.tr

Kare Kod (QR) Uygulaması

Sitemizde yer alan Mekan sahipleri ,etkinlik düzenleyenler, Kare (QR) kodunuzu oluşturun, bilgilerinizi mobil kullanıcılarla kolayca paylaşın. Oluşturduğunuz kare (QR) kodu yazıcınızdan basarak hemen kullanabilirsiniz.

Herhangi bir yorum yapılmadı ilk yorumlayan siz olun...
Yorumlar yaparak sesini duyur..!

İlginizi Çekebilir

Aile Eğlencesi Atölye Kurs Bale Çocuk Oyunları Devlet Tiyatroları Haberler Foto Galeri Video Galeri Daha Fazlasını Göster

SAYFAYI PAYLAŞIN

Facebook Twitter İnstagram Pinterest Mesaj Email
KAPAT

HAKKIMIZDA

Hakkımızda iletisim Yasal Uyarı Reklam Android Apple
KAPAT